woensdag 4 april 2012

BICYCLE GIRL

Hallo dames, daar ben ik weer. Ik heb een heerlijke week achter de rug.Het weer viel ook nog eens mee, vanaf donderdag werd het kouder.
Ik kan er weer tegen aan....
Deze had ik al thuis liggen, heb hem nu af gemaakt. Weet alleen nog dat de tag van Magnolia is.Misschien is het wel een goed idee om een bloknoot naast m'n werk te leggen, kan ik het gelijk opschrijven van wie wat is.
Tot de volgende kaart, groetjes




Hello ladies, i'm back. My week was fantastic and the weather was good ass well. On thursday it became coulder. So, this is my first card again. I had made it earlier, but i finished it by now.
I only remember that the tag is from Magnolia. It maybe a good idea to have a blocnote beside my work so i can write it down.
See you with my next card, greets

2 opmerkingen:

  1. Leuke combi van DP en stempel. Ziet er goed uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hem in het echie gezien en hij is super gaaf. Vind dat papier echt super leuk. We moeten gauw weer afspreken zussie.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen