donderdag 17 mei 2012

BABY KAART

 Een vriendin vroeg of ik een baby kaart wilde maken. Toch eens even op internet gekeken voor eens iets anders als een "normale"kaart. Ik had in ieder geval deze Tilda ingevoerd bij afbeeldingen , dan had ik een ideetje wat voor een kaarten enzo er allemaal gemaakt werden. Ik kwam uit op deze envelop. Ik vind hem ZOOO leuk geworden....
 Ik heb een kaart gevouwen van beige "cardstock" en de zijkanten aan elkaar geplakt.Gekocht bij hobby Hip & Happening. De d.roze stip is van 3 bugs in a rug "pretty bird".En de l.roze stip heet "kaleidoscope".
Het label is van Magnolia en het oudroze lint komt bij de Xenos vandaan. Ook de vlinder is trouwens van Magnolia.
Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende  keer...
 What do you think of my baby card-envelope? A friend of mine asked me to make a babycard. It has to be PINK, she said. First i surved over the internet, because i wanted to make something else then a card. This is the result...a envelope with a card inside to write something down. I think he is SOOO cute....
I folded beige "cardstock" to a card and glued it together.The dark pink dot is from 3 bugs in a rug, "pretty bird". The soft pink dot is named "kaleidoscope". The label and the butterfly are from Magnolia and the soft pink ribbon is from the Xenos.
Thanks for visiting, see you next time....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten