vrijdag 11 mei 2012

HOERA

Ik heb een neefje wat zaterdag 3 jaar word....nou maar niet op vertrouwen dat mama vandaag op m'n blog gaat kijken......Dit is Edwin die volgens mij bij Tilda van hier onder hoort. Eigenlijk heeft hij een pet in de lucht gegooid, maar dat vond ik voor een jongetje dat drie word een beetje ouwelijk.
Dus die komt wel een andere keer in z'n originele staat op m'n blog te staan.
Gemaakt met blauwe cardstock, en het beige gedeelte is van een blok, genaamd Garden Party van matstack? Het hekje is van Creatables van Marianne Design. Bloemetjes heb ik eens gekocht bij Paper & Pictures in Doorn. En het bijtje komt volgens mij bij de Zeeman vandaan.
Bedankt voor het langs komen en tot een volgend bezoekje...
I've got a nephew who turns 3 this weekend...hope that his mother doesn't watch my blog til then...
This is Edwin who believe  belongs to the Tilda below.Actually he has a hat trown in the air, but for a 3 year old i believe it's to oldish. So that one comes another time on my blog.
I made it with blue cardstock and the beige paper is from a block, i believe it's named Garden Party from matstack?
The little fence is from Creatables from Marianne Design. Flowers i bought in Doorn, Paper & Pictures. The little bee is . i believe, from the Zeeman.
Thanks for stopping by and till next time....

1 opmerking:

  1. Hij is leuk tien, alweer zo'n leuke Magnolia. Heb jij de aller nieuwste al gezien?? Super weer.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen