dinsdag 29 mei 2012

KENIA ROADTRIP

De dochter van vrienden van ons is afgelopen maand in Kenia geweest. Ze heeft daar in een aantal weeshuizen gewerkt, kleuren...Hollandse spelletjes spelen zoals snoephappen in een bak met water...allerlei buiten spelletjes enzovoort. Ze heeft het er erg naar haar zin gehad en mist de kindjes enorm.
 Aangezien ze de 30e jarig is , vierde ze gister haar thuiskomst en verjaardag in 1. We hadden natuurlijk heerlijk weer en zaten dan dus ook lekker in het zonnetje. Ik had voor haar een paar foto's uitgeprint van haar Facebook site en daar dit kleine album mee gemaakt. In de zakjes zitten dus foto's en ik had er een paar ingeplakt. Ook heb ik er een paar zinnige woorden ingeplakt, want je gaat er volgens mij niet heen omdat je het zo gezellig vind. Ik vind hem erg leuk geworden en ook zij vond hem leuk. Hij ging in ieder geval de hele familie langs.


The daughter of a friend of ours has stayed in Kenia for a month. She was working in a orphanage. She had a great time there and misses the children the most. So , yesterday she was celebrating her homecoming AND her birthday.....in the sun!. I made her this little photo- book with some photo's  of her yourney. The little bags are hiding some photo's and i glued some in the album. I also put some sensible words in, because i believe that you are not going there for fun. I think it looks great, she thought the same ( also the rest of the family ) .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten