vrijdag 31 augustus 2012

FROM LONDON , WITH LOVE

 
 Wat vinden jullie van haar? Ik weet niet waarom, maar toen ik haar gekleurd had zag ik ineens het Engelse papier bij dit plaatje passen....Ik vond niet dat ik er meer bloemen bij moest plakken, wordt anders zo druk...wat vinden jullie?
Het blauwe papier,de engelse vlag en het stempeltje komen van Portobello Road en het blauwe bloemetje is van magnolia. De witte komen bij het Kruidvat vandaan en de blauwe bloem rechts heb ik eens bij Doe@ding gekocht.
Tot een volgend kaartje.....
How do you like her? I don't know how,but when i colored her i saw this English paper with her...
And i didn't think to put more flowers with her, it soon became to much...what do you think?
The blue paper, the english flag en the little stamp comes from Portobello Road en the blue flower is from Magnolia.The little white flowers are from a local store en the blue one on the right, i bought it ones at Doe@ding.
Till the next card.....

2 opmerkingen:

  1. Ik kan me helemaal voorstellen dat je Tilda hebt gecombineerd met de Engelse kleuren. Erg leuke kaart is het geworden!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis weer een schatje. Mooi papier hé?
    Greetings from your sis

    BeantwoordenVerwijderen