dinsdag 28 augustus 2012

KLEINE PROJEKTJES

 Dit keer twee kleine projektjes....Ik heb lang geleden bij de Action een koker met, wat ik dacht, kleurpotloden gekocht. Het bleken gewoon HB- potloden te zijn...wat ik eigenlijk wel leuker vond...zeker om ze dan dus zo te versieren.










Het is misschien dus wel een leuk kadootje voor de juf....( ben ik nu natuurlijk wel gruwelijk te laat mee....)

Dit is een doosje TICTAC, gekocht in Oostenrijk...en zag er meteen dit in. Nou moet ik wel heel eerlijk bekennen dat ik dit heb afgekeken bij Stempeleinmaleins. Een heel leuk blog waar heel veel leuke projekten opstaan.
De belletjes heb ik met glans gedaan...wordt het gelijk veel leuker van, vind je niet?

Two little projekts this time...so much fun to make. Something else than a "normal "card.

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je geweldig leuke creaties gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt leuk 10. Waarom verzin ik nou nooit zo iets, haha. Super.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen