zaterdag 20 oktober 2012

A VINTAGE CARD.....

Nou zeg, eindelijk tijd om het beloofde kaartje te maken. Ik heb ( samen met m,n nicht) de keuken geschilderd....heb er nog spierpijn van. Je staat nl. in zo,n rare positie, zeker als je het plafond moet schilderen!
 
Dus, hier dan het kaartje wat ik met spulletjes van Creafine heb gemaakt. Ikzelf ben er erg tevreden mee. De stempel is van Kaiser Craft en heet "botanical". Ik heb de vlindertjes een beetje ingekleurd met Derwent potloden voor dat beetje kleur en hem dan een beetje oud gemaakt met Distress - inkt...de kleur Vintage photo.
 
 
 
 
 De Happy Bithday stempel is van Portobello Road en de "Postcard" heb ik eens gekocht op een demo- dag van Doe@ding in Spijkenisse. Ik heb hem wel gekopieerd , dan behoud ik het origineel EN ik kan hem iedere gewenste kleur geven....Het paarse bloemetjes - papier komt van Maja Design en heet "lejas cafe". De bloemetjes komen weer overal en nergens vandaan en de plaksteentjes zijn van de Aktion.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot een volgend kaartje...

 
 
Well, finally the card i promissed witch i made with stuff from Creafine. I,m happy with it. The stamp is from Kaiser Craft with the name"Botanical". And i colored the litlle butterflies with Derwent so that they get a litlle bit of color and then made it a little bit old with Distressink in the color Vintage photo.

I did copy the "postcard" so that i keep the original AND i can copy it in any color i want....


Thanks for stopping by and till the next card.....

1 opmerking: