donderdag 24 januari 2013

......IN LOVE

 
Kaartje nummer twee , deze had ik dus ook al gemaakt in de "radio - stilte ".Eigenlijk vind ik hem iets te veel kleur hebben , maar hij is toch ook wel weer leuk.De pons is van Martha Stewart en deze heb ik al zo lang in huis ,  nu dacht ik , ik ga er maar eens wat mee doen.Het strikje komt bij de Xenos vandaan , het stekertje ( hartje) heb ik gekocht bij Hobby Voordelig en de blauwe bloemetjes zijn volgens mij bij Doe@ding vandaan. Het labeltje komt van Hobby Hip en Happening.
 
Bedankt voor het langskomen en eventuele commentaar en tot een volgend kaartje....
 
 



Card number two , i had made this one already in my "radio - silense " . Actually i think it has to many color , but on the other hand he is also cute. The punch is from Martha Stewart , and i have this one so long in my possesion , now it was time to do something with it.


Thanks for stopping by and till the next time.......

2 opmerkingen:

  1. hallo Martine, gelukkig dat je radiostilte weer voorbij is, je kaartje is erg leuk geworden hoor en dat kleurrijke mag best hoor, gezellig zeker met het grauwe weer van de laatste tijd.
    Plaats jij je kaartjes gewoon weer via internet explorer?, bij mij lukt dat nog niet hoor, maar ik heb wel via het bloggerforum een oplossing gevonden, zo werk ik nu maar, want dat gewissel steeds met browsers is ook geen doen, als je wilt weten hoe kun je altijd even op mijn blog kijken, ik meen in mijn voorlaatste post, groetjes , Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tien,
    Je kaartje is lekker roze, maar ik vind het niet misstaan hoor. Je vorige kaart is ook super, had ik al op facebook gezegd. Ben nog steeds bezig met de laptop en heb mn nieuwe printer gekoppeld, alleen nu komen mn afdrukjes weer niet mooi recht op het papier, de helft valt er gewoon naast. Grrrrrr, maar ik blijf het proberen.
    Bis nachstes mal....... je zussie

    BeantwoordenVerwijderen