maandag 14 januari 2013

SORRY.......................

Sorry dames....nog even geen kaartjes van mij. Blogger doet vervelend. En ik heb nog wel 2 , bijna 3 , leuke kaartjes voor jullie in petto...........
Nou, ik hoop dat ik gauw weer iets kan plaatsen. ( misschien dat iemand weet wat er aan de hand is? Ik kan nl geen foto's plaatsen. )



Tot gauw dan maar..................


Sorry lady's..no cards from me today . Blogger is not helping me these day's. And i have a couple of cards for you that i want to share.....
Well , i hope that it will get right soon. ( maybe some one can help me? I can't place any pictures ).

Well, see you soon ( i hope )..........................................

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het probleem ook en zet nu mijn kaarten in het picasa-album. Als je je aanmeldt op blogger, zie je onder je profielfoto (even pijltje aanklikken) 'accountinstellingen', aanklikken en dan in de bovenbalk op 'meer' klikken en daar zie je 'foto's. Door je foto's daar te uploaden kun je ze ook weer op je blog plaatsen. Succes!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martine,

    Wat jammer dat je geen foto's kan plaatsen op je blog.
    Ik heb google chrome heb nergens last van ik hoor wel meer bloggers klagenen maar bij gaat het tot nu toe goed.
    Misschien kan je dat ook nemen ik heb zelf explorer en google chrome en op het laatste plaats ik mijn foto's en op explorer doe ik gewoon internetten en zo.
    Ik hoop dat ik je zo op een idee gebracht heb en snel weer je nieuwe kaarten kan bewonderen.

    Lieve groetjes Marrie


    BeantwoordenVerwijderen