maandag 11 februari 2013

EIGEN WONING !

 
Hallo iedereen, daar ben ik weer met een kaartje. Maar allereerst wil ik het over het weer hebben, dat wil zeggen....ik heb een klacht...haha. Wat is die wind koud en guur zeg ! Het is niks niet lekker buiten. Ik moet er alleen wel een paar keer per dag uit om de hond uit te laten...dat worden korte rondjes...hahaha.
 
 
 
 Ik heb deze gemaakt voor m'n nicht die eindelijk haar eigen eerste huisje heeft. Ze heeft het super en gezellig ingericht en ben al een keer een bakkie thee bij d'r wezen doen. Dan neem je chocolaatjes mee....lekker, voor bij de thee....ze weet alleen nog niet helemaal dat die dan ook wel geserveerd kunnen worden....haha.
Nou ja, dat komt allemaal nog.

Maar hoe vinden jullie het kaartje ? Ik heb haar een glitter - panty gegeven, ik vond dat zo leuk staan.
Ik vind nu dat ik meer bloemetjes op de kaart plak, de kaart veel leuker worden.En zoals je misschien ziet ga ik ook helemaal los met de plakparels. Deze zijn gekocht bij de Action en ik moet me beheersen om niet het hele schap leeg te kopen !!! haha

Nou ja, doe ik het niet, dan is het wel iemand anders. De bloemen zijn van de hobby winkel , Magnolia ( de rode) en het kruidvat ( ooit eens gekocht, ook weer heel veel).
De tekst stempel komt bij Hobby Hip en Happening vandaan. En o ja , die hele kleine witte ( gipskruid) komt van een tak die ik bij de Karwei heb gekocht.





Bedankt voor het langskomen en tot een volgend kaartje..........

3 opmerkingen:

  1. hoi Martine, gezellig kaartje heb je gemaakt,leuk al die verschillende frutsels erop, ik moet ook altijd weer even nadenken waar ik alles vandaan heb. die glimmende panty is erg leuk, echt feestelijk en die plakparels doen het ook altijd goed, ik werk ook wel met pearldrops, die heb je ook in allerlei kleuren, leuk die collage van alle hoeken van de kaart, groetjes weer ( ik moet nu ook even de hond uitlaten, brrrrrr) tot de volgende keer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh Martine wat een plaatje en die panty echt geweldig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely work Martine, such a cute image and great DPs.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen