maandag 13 mei 2013

SWEET SIXTEEN !!!!!

 
Zo , ik ben er weer.....Ik heb vandaag voor het eerst in Naaldwijk gewerkt .  Ik moet zeggen dat ik best wel een beetje moe ben . Je moet hier best wel veel lopen , aangezien de winkel best groot is . En ik moest natuurlijk nog zoeken naar waar alles hangt . Maar dat geeft helemaal niks , want ik wil wel wat te doen hebben .  Nou ja , het is misschien ook wel goed voor de lijn , als ik nu ook nog een beetje op m'n eten let.....
 
 
 

 
 
 


Zaterdag hadden we een verjaardag van de dochter van een collega / vriendin van mijn vriendin...( snap je hem nog ? ) hahaha .  Ze werd 16 jaar....SWEET SIXTEEN dus .
Nu had ik gauw bij de Action een kauwgomballenautomaat gekocht MET kauwgomballen en daar nog wat geld in gedaan . En er dan zo'n snoeperige kadotas om heen gedaan . Nou , hij is wel in de smaak gevallen hoor . Nu had ik bij m'n vriendin al weer wat plaatjes gekleurd en kon er dus wel een leuke tag van maken , want ja , al het andere materiaal had ik gewoonweg niet meegenomen .








Nou , ik moet best wel veel werken , dus een nieuw kaartje laat nog eventjes op zich wachten.....
Tot dan en een fijne avond........




3 opmerkingen:

  1. hoi Martine, een schattig plaatje heb je gemaakt voor bij het kadootje, helemaal leuk. Het zal best wennen zijn ook al is het leuk, alle nieuwe dingen vragen gewoon veel energie, alles heeft tijd nodig, rustig aan en we zien je wel weer verschijnen op blogs, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee van de kauwgomballen automaat.!! Die ga ik ff onthouden! En je werkt in Naaldwijk bij MIJN FAVORIETE WINKEL???? Ik kom geregeld daar dus wie weet komen we elkaar tegen een keertje! Woon in DE LIER...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martine,

    Wat een geweldig cadeau heb je gemaakt die Tilda heb je weer prachtig ingekleurd.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen