maandag 26 augustus 2013

TILDA MET HAAR KONIJNTJE ...EEHH , POEDEL

Goedemiddag allemaal...wat een heerlijk weer is het toch vandaag . Ik hup steeds heen en weer van m,n balkonnetje naar de huiskamer , omdat het toch ook best wel warm is in de zon . Ik probeer m,n  vakantiekleurtje bij te werken maar af en toe moet ik effies naar binnen vluchten , naar de verkoeling .
 
 
Dit is een van de kaartjes die naar Duitsland gaat . Ik kan er geen tekst op plakken omdat ik niet weet voor wat voor een gelegenheid deze is. Dat is dan toch ook wel weer spannend om te maken hoor , je plakt er toch gauw een tekst op . Maar ik vind dat me dat toch goed gelukt is .
 
Nu was ik deze op vakantie aan het kleuren , en zei tegen Linda (de dochter van 12 des huizes ) , dit is Tilda met konijntje , nou , zegt ze , ik vind het meer een poedel ! Dus nu hebben we er Tilda met poedel van gemaakt !! Ik heb Linda een paar jaar geleden ook geinfecteerd met het Tilda -inkleurvirus . Ik neem dus sinds een aantal jaar afdrukjes en m,n potloden mee op vakantie . En , zo bescheiden als ze is , wilde ze er op een gegeven moment ook wel aan beginnen . Dit jaar had ze van oom Martin ( en daar een vriend van )  een dik boek gekregen waar alles in stond voor hobby en dat soort aangelegenheden . Dus nu werden er Faber Castellpotloden , doezelaars en terpentine besteld zodat ze er ook mee kon beginnen in plaats van te wachten totdat ik dan weer op vakantie kwam .
Ik doe haar nu iedere keer afdrukjes opsturen zodat ze lekker aan de slag kan .
 
 
 
 

 
 
Hier weer een compilatie van de gehele kaart . Ik vind de binnenkant ook wel weer leuk gelukt .
Ik kleur m,n afdrukjes dus in met Derwent potloden . De Faber Castells hoop ik voor m,n verjaardag te krijgen......
 
 
 
 
 
Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt :
 
-Bruin en grijs papier , van een blok bij de Boekenvoordeel
-Label is van Magnolia                                                          
-Paarse vlindertjes komen bij de Xenos vandaan                   
-Vlinderstans is van Die-Namics                                           
-Bloemen zijn papavers , ik dacht bij Ge-We hobby vandaan
-Fotohoekjes van de Hema                                                    
-Breed wit kant en plakparels bij de Action                            
-Smal wit kant bij So Low , dit is een alles en nog niks winkel
-Groene blaadjes , ooit gekocht bij het Kruidvat                    
-De ronde stans en de andere stans zijn volgens mij van Spell-binders .
 
 
 
 
Nou , dat was hem weer voor vandaag.....Geniet van het mooie weer , ik doe het ook .
En tot een volgend kaartje maar weer .

1 opmerking:

  1. Geweldig zoals je dit weer gemaakt hebt. Schitterend en alles past bij elkaar, heerlijk om te zien weer!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen