donderdag 23 januari 2014

FINALY....A POST FROM ME AGAIN !!!

Hello ladies , finaly a post from me again..... I still can,t post any photo's....it makes me crazy !!! Allthough Blogger kept remind me off some few things that would change in time , but i kept on reading over it...
So , if this stay's , i maybe begin a new blogg , But my fear is that i,m losing all the old stuff .
Well , just wait and see.....


I do post my cards on the Facebook - sites.......


Greets from me 






 Hallo dames, hier dan  eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik kan nog steeds geen foto's plaatsen....ik wordt er gek van ! Nou is het wel zo dat Blogger een tijd lang ergens voor "gewaarschuwd" heeft , weet niet meer wat , heb dat altijd genegeerd .
Dus als dit zo lang blijft duren dan ga ik misschien wel een nieuw blog maken . Ben ik alleen wel bang dat ik al het oude dan kwijt ben.......


Nou ja , we wachten het nog maar even af .


Dus......hopelijk tot gauw, jullie zien m,n kaartjes in ieder geval wel op de Facebook - sites.




Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi, zag dat meer mensen last hadden. Heb zelf nog geen kaartjes dus kan het ook niet proberen. Balen. Nu maar hopen dat het zich vanzelf oplost.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O , dus het kan nog goed komen...Hoop het maar.

      Verwijderen