dinsdag 25 februari 2014

FORGET ME NOT.........

Snel terug he ??  Ach ja , gewoon twee berichtjes op een dag . Kan best . Dit is een verjaardagskaart voor iemand die op het punt staat te ontploffen.....hahaha , nee hoor zo erg is het ook weer niet . Maar ze moet wel bevallen . Dus ik moet ook heel erg snel een babykaart maken . Nu weten we wat het wordt , dus dat is wel makkelijk . 
Ze houd van geel dus dat was geen moeilijke keus om te maken voor de kaart . EN ik vind dat de bloemen ( die gedraaide) goed zijn gelukt . Ik had het wel eens op een workshop gedaan bij Doe@ding , en ik had ongeveer zo'n bloem in huis . Maar ben er dus nu pas aan toegekomen om er een te maken .






Hier nog een foto met wat meer details. Ik blijf die bloemen van Mulberry ( geloof ik) zo gaaf vinden . Ik heb alleen nog niet alle kleurtjes......komt vast wel een keer goed .









Nou , dit was hem wel deze keer , tot gauw maar weer en een fijne avond....

2 opmerkingen:

  1. Herlijk vrolijke voorjaarskaart echt een schatje in het geel met paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schat van een kaart
    Liefs Cinderella
    En jij ook een fijn avondje

    BeantwoordenVerwijderen