maandag 9 februari 2015

BRUIDSLABEL


Zo , ik ben er weer eens met een kaartje...dat wil zeggen .... een label .

Na al het geweld van de ATC - kaartjes ben ik weer begonnen met m'n Magnolia - kaartjes . Vind ik toch nét iets leuker heb ik wel gemerkt . Deze moest gister aan een boeket gehangen worden . Vrienden van ons zijn in december getrouwd....op maandag , en dat maakt helemaal niet uit , maar ze zouden eigenlijk even snel gaan en mijn man had toen ineens het plan opgevat om toch langs te gaan , maar toen kon hij geen vrij meer krijgen . En toen door alle hectiek van de feestdagen en werk en het feit dat ze niet naast de deur wonen , hebben ze gister alsnog een mooi bloemetje gekregen MET label .








Ik vind hem erg leuk geworden . En het hangt zooo leuk aan een boeket . 
Ik heb de vorm van de label nagetrokken van een houten label , gekocht bij Doe@ding . En ik heb het bruidje uitgestanst met een stans gekocht bij de Boekenvoordeel . Ik was al eventjes niet meer geweest daar en zag ze hangen . Ze hebben er verschillende en zijn maar 9.99 euro . Vond ik niet al te veel geld . Voor de rest heb ik nog een stans van Magnolia gebruikt , een hartje van de Action en de bloemen heb ik ook bij Doe@ding gekocht . 











Nou , ik zou zeggen , een fijne dag en tot gauw weer met een kaartje . Heb er van het weekend meerdere gekleurd en ga er straks mee aan de slag .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten