dinsdag 11 oktober 2016

JARIG ! ....... 35 JAAR

En dan is je knutselvriendin jarig....{ nou ja , niet alleen knutsel hoor }......en ja....daar moet je dan wel iets speciaals voor in elkaar flansen. 

Ik heb een papieren tasje gepimpt .  Ik heb het papier gebruikt van Studio Light , Sweet Romance . Het getal is ook weer van Dutchdoobadoo , zò veelzijdig .Ook zitten er weer labeltjes op , ook zò leuk om te gebruiken , maakt het net iets leuker vind ik . En ook weer een rietje , waar ik banners { zelf gemaakt } aan heb geplakt .




En weer zo`n leuk tekst stickertje { van Kimya} , ze hebben zoveel verschillende , overal voor te gebruiken .




Ik heb een tijd terug , nee , eigenlijk moet ik mijn man de credits geven , deze afbeeldingen op Pinterest gevonden . Van een Franse tekenaar . En toen later kwam een van mijn teamleden met nog meer plaatjes ! Hoe leuk zijn ze en hoe mooi als je ze ingekleurd hebt !!! Met Distress inkt trouwens .







Hoe oud ook alweer ????????? Hahaha



Hier dan de inhoud.....een lekker boek , een mooie beker met thee en een overheerlijke reep chocola .

Al met al was ze er heel blij mee...... 





Dit was weer een post van mij en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat....altijd leuk om te lezen namelijk......

De groetjes......


 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

Geen opmerkingen:

Een reactie posten