maandag 7 augustus 2017


Hallo allemaal , ik heb dit keer een denim boekje voor jullie . 
Ik kreeg dat mooie doosje (zelf vouwen ;) ) in m,n DT pakket en dat was het eerste wat ik wilde gebruiken...èn het nieuwe Maja papier natuurlijk ! Want wat is dat mooi......
Misschien niet helemaal goed te zien, maar de sluiting zijn 2 hartjes aan elkaar...zo lief.

Ik heb op de voorkant een foldback klemmetje gedaan...het moet er wel stoer uitzien natuurlijk !
Daaraan een gave kraft -tag met zo'n leuk ( nieuwe kleur! ) bindertje. 
Ook heb ik een stukje kraft vlaggenlijn gebruikt .



Hieronder zie je dat, ondanks dat ik er voor mijn doen niet veel heb opgeplakt, hij toch net niet helemaal goed in het doosje past... ;) 
Ook hier heb ik zo'n leuk bindertje gebruikt, dit keer geplakt.



Ook de binnenkant natuurlijk bekleedt ....dat hoort. 
Met hier en daar labeltjes en een kwastje , en ik heb gele pailletjes geplakt . Èn zo hier en daar die leuke snorren enzo van Dutchdoobaado gebruikt . Ook weer een strookje maskingtape....


Hier dan de buitenkant.....Ik heb hem beplakt met zowel het Maja papier als mooi glimmend 'koper' papier wat ik eens op een beurs heb gekocht....maar paste er precies bij !
Zoals je ziet is hij lekker stoer, een mannending :)
Met labeltjes , radaren , masking tape, sterren en stoere materialen .







Dit is de binnenkant... die heb ik blauw gemaakt . Met nog wat leuke teksten erbij en aan een labeltje heb ik een bronzen doodshoofd gehangen . Gekocht bij Elleke ( creatotaal ) .
Ik heb in het midden een stuk leeg gelaten, voor tekst .



Dan hieronder nog een close-up , Ik heb op de radaren embellishment mousse gesmeerd , van Nuvo, kleur fresh copper. Ik vind zowieso de mousse ( ik heb ook oud zilver , ander merk) het mooist staan op zwart , dan krijg je echt een oude look .



Dit was hem weer, hieronder dan weer de artikelen die ik gebruikt heb . Klik erop en je komt bij het desbetreffende artikel in de shop .

Dan wens ik iedereen een fijne vakantie , die van mij begint bijna !!!

De groetjes van mij..






                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten