maandag 28 augustus 2017

VOOR DE ALLERLIEFSTE


Hallo allemaal ,


Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie . Het is weer de bottle tag geworden van DDBD .
Die vind ik toch wel erg leuk om mee te werken.....


Ik heb in m,n vakantie aardig wat SOG-plaatjes zitten kleuren....ik had natuurlijk op FB verteld, als het heel warm of juist zou regenen zou ik ze kleuren....nou ja, dat heeft het dus gedaan....


En nu zijn er mensen die eerst papier uitzoeken en daarbij gaan kleuren..ik heb zoveel papier, ik kan gewoon kleuren !  Kleurtje papier heb ik dan toch wel....hahaha
Dus......het werd rood/wit  en laat ik nu net in Oostenrijk een blok (wat zeg ik: 2 ) design papier hebben gekocht..bij de Hofer..zeg maar een Lidl .
En daar zat ook rood in ! Dus streepje en stippeltje gebruikt .



Dan hier nog een leuk kraft stickertje van Kimya erop geplakt . Die hebben zulke leuke , en voor iedere gelegenheid.....in kraft , zwart , maar ook kleur of juist wit . Ook de rietjes komen er vandaan . Ook daar hebben ze er zòveel van ! En leuke......!! ( klik op het woord hierboven en je komt in de shop....kan je eens koekeloeren...) 




Nou , dit was hem weer......o nee !!!... ik vergeet te zeggen dat ik met dit kaartje ga meedoen aan een wedstrijd bij Some Odd Girl . 
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.....heel leuk om te lezen, dat waardeer ik echt .



Nu dan , nu heb ik wel alles verteld......de groetjes van mij ,


 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

1 opmerking:

  1. Super mooi , leuk dat je meedoet aan onze challenge bij SomeOddGirl xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen