maandag 11 december 2017

KIMYA BLOGHOP ( met doosjes )


Hallo allemaal,   we gaan weer bloghoppen !!!

En Femke had weer iets leuks uitgekozen om te gebruiken.............het moest dit keer echt uit m.n tenen komen !!

Wat is het plan? Hop langs alle blogs van de meiden uit het team en laat overal een reactie achter. Je begint op het Kimya blog en hopt zo door naar alle anderen.....als je ze allemaal gehad hebt keer je hier weer naar terug . En laat daar ook weten dat je ze allemaal hebt gehad !


Femke gaat een leuk verrassingspakket verloten onder de deelnemers !!!

Martine ( ik dus)



Als het goed is gegaan kom je nu bij Jolanda vandaan en heb je daar een reactie achtergelaten . ( anders moet je nog even terug...) . Dan nu mijn creatie......Ik heb er twee Jack in the boxes van gemaakt . Dat betekend dat als je deksel openmaakt , er iets uit komt "springen".....zeg maar . Dat was nogal een gedoe....hahaha. Ik wist wel dat ik die leuke Gingerbread poppetjes wilde gebruiken.....
Ik heb eerst de bodem van de doosjes dichtgeplakt en de binnenkant met grijs cardstock beplakt . Het doosje heb ik met witte gesso bewerkt.....een beetje zoals sneeuw . Dan ook dit met het grijze cardstock beplakt....en aan de buitenkant heb ik het leuke winterpapier van Kaiser Craft gebruikt . In dat blokje zit ook die leuke tekst..... 


Zoals je hier onder ziet heb ik de supersterke magneetjes gebruikt....hij moet goed dichtzitten anders popt ie open wanneer hij wil ! En dat is niet de bedoeling.......  Hier zie je het eerste doosje, dat is de grote ( die van 6 x 6 ) . Met hier en daar een kraftlabeltje , grote en kleine gingerbreadpoppetjes en sneeuwballetjes .


Hieronder het kleine doosje ( 5 x 5 ) , en hier heb ik een mooie kerstroos van vellum op gedaan ( nog bedankt Christa...) en een flesje met sneeuwballetjes . Op de binnenkant van de deksel een rond plaatje ( ook uit het 15 x 15 blok ) . Ook heb ik er wat sneeuw opgeplakt .


Zie je dat leuke sneeuwpoppetje ? Is eigenlijk een gelukspoppetje , ik heb alleen het rode draadje eraf geknipt . Ik heb het kleine doosje en het sneeuwpoppetje op een sleetje geplakt....eens gekocht bij het Kruidvat .


Deze witte sticker vind ik zò leuk.... ik heb hem geplakt op een zwarte ronde label . Eraan heb ik twee roestige belletjes gehangen.....
Je ziet ook een beetje hoe ik ...de springveer zeg maar.... heb gemaakt . Twee lange stroken van 1,5 cm breed en die plak je aan het eind aan elkaar vast . En dan vouw je ze iedere keer om en om , totdat het "opgevouwen" is . 


Dan hieronder nog een lekkere dichtbij foto van het grote doosje , met de gingerbreadpoppetjes....
( ik vind dit toch stiekem wel de leukste ) .....


Dit was mijn creatie...ik hoop dat jullie hem leuk vinden . 

En dan is het nu tijd om door te gaan naar Tiets ... ook niet vergeten om daar een reactie achter te laten hè ? 


Dan heb ik hieronder nog de spulletjes staan die ik heb gebruikt...en je weet het...als je er op klikt kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de shop. Hoe handig !

Veel plezier nog met hoppen !!!

En tot een volgende keer....







               

39 opmerkingen:

  1. Prachtig versierde doosjes zijn het geworden!! Fijne Feestdagen, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie springdoosjes! Femke heeft jullie wel voor een uitdaging gezet!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee om er springdoosjes van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk projectje heb je gemaakt van een "simpel" doosje Martine, complimenten.Hij is super mooi geworden!!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze helemaal geweldig !!!Wat een plaatje zeg, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldige mooie creatie -supersssss xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Martine,
    Wat een prachtige creatie van jou zeg!!
    Ik ben gek van projectjes op een sleetje,maar kan deze spijtig genoeg nergens vinden(misschien een tip voor Kimya om aan te kopen) 😃
    Mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Suopermooie kadootjes, met prachtige inhoud.Hé,vellum heb ik ook gekocht op de clubdag, na de demo van Christa. (Thanxx voor de reminder.)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk, mooi papier ook

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie creatie Martine, gaaf hoor.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig tafereeltje heb je er van gemaakt Martine, TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Uit je tenen zeg je nou daar zitten dan verdraaid gave ideetjes hoor laat ze daar maar vaker uitkomen ;-) ik vind dit helemaal te gek wat is er veel te zien en wat leuk dat je er ook een beetje de tutorial van de springveer bij geeft want dit is zeker super leuk om te maken, dank je wel voor de inspiratie !
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje wat een leuk creatief idee grappig zeg.
    Erg leuk uitgevoerd gr esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi project heb je gemaakt! Ik zit te genieten van al het moois wat er gemaakt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je in dit project zo'n gevuld flesje hebt kunnen gebruiken. Meer van dat ie dus oppopt en dat dat lukt qua gewicht. Ik vind het een leuk idee. Het tafereeltje in zijn geheel vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tjonge Martine, jij mag heel blij zijn met jou tenen.. meid, wat een inspiratie is daar uit gekomen zeg!!
    Zo gaaf bedacht om er een "duveltje in een doosje" van te maken.
    Ik kan me voorstellen dat het een heel gepriegel is geweest, maar het ziet er écht heel gaaf en feestelijk uit!
    Bedankt voor de inspiratie en ik hop gezellig verder....

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh!! 😍 wat een leuk idee! Er poppen nu al allemaal ideetjes in mijn hoofd! Gaaf! Thnx for that!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig gaaf!!! Wat maken de gingerbread-poppetjes het een heerlijk compleet kerstplaatje. En weer een leuk idee opgedaan en opgeslagen. Hier ga ik zeker ook eens mee aan de slag. Bedankt voor je inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk zo met alles erbij.
    En wij krijgen weer inspiratie dankzij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een echt kerstsfeertje heb je met dit tafereeltje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk, die gingerbread man ook... hi hi super mooi gedaan... ziet er super leuk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Martine,
    Wat ziet dat er heerlijk winters uit en superleuk om te krijgen maar ook om kado te geven .
    Leuk dat gevulde flesje . Ik gebruik ze voor zand in te doen bij de zomerse kaarten
    maar nu ook weer ideetje voor de kerstkaarten hihi.
    Ik hop weer eventjes verder naar de volgende blogpost .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. deze ziet er ook al zo mooi uit.
    Ik zou willen dat ik zo creatief en handig was

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jolan Da: nu kan ik toch lekker zien wat er in de doosjes zit. Bij je voorganger moet ik wachten tot de 25e. Mooi project.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kerst geeft ook jou weer inspiratie, zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super lief met de gingerbread mannetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg leuk geworden. Ik ben verliefd op het sleetje, zelf heb ik dat nog steeds niet kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje, wat ontzettend leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Martine! Superleuk gelukt! Laat maar wat vaker iets onder uit je tenen komen, dat lukt je goed!! Wat grappig dat we hetzelfde papier gebruikt hebben, zou je niet zeggen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supertof die gingerbread poppies😍😍

    BeantwoordenVerwijderen