donderdag 14 juni 2018

FANTASY WONDERLAND mini- album

Hallo allemaal , 


Wisten jullie dat je met de inserts van Heartfelt Creations ook een mini album kunt maken ?
Dat zijn die flipflapjes die je extra kan kopen bij zo'n Heartfelt album.....ze zijn er in wit, zwart en kraft....ik heb de witte gebruikt . Onderaan komen de artikelen te staan die ik heb gebruikt waaronder deze.....
Ik heb dat prachtige papier gebruikt van Stamperia , Fantasy Wonderland. Ik zag die eenhoorn en ik heb gelijk 2 pakketten gekocht......oeps . En natuurlijk moest die eenhoorn op de voorkant ! Ik heb er nog wat bloemetjes bijgeplakt, wat kaasdoek aan de zijkant en er wat pailletjes op geplakt. Èn er hangt een mini flesje aan met wat "fairy dust"... ;)
De woordjes hier en daar in het album zijn van Tim Holtz en heb ik een beetje bewerkt met een pen.

Hij sluit trouwens met zo'n mooie strik van shiny organza.


Op de achterkant zo'n leuke handmade sticker....maar ik denk dat ze toch wel weten dat ie zelfgemaakt is...hahaha



Hier zie je de roze kant. Ik heb een van de flapjes dichtgeplakt, zo krijg je een pocket, En daar in heb ik een tekst op vellum ingedaan. ( psst, die komt stiekem van onze welbekende winkel met de A ;) )
En er zitten een aantal witte labeltjes in gestoken, ook hier heb ik wat tekststickertjes op geplakt .


Hier de groene kant.....dit is bij mij de buitenkant. En hier heb ik een extra stukje papier opgeplakt, dient ook weer als pocket. Hier zit een groot wit label in en er hangt een engeltje aan.



Dit is dat label.....



Nou, dit was hem weer...
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en misschien gaan jullie er zelf ook wel eens een maken, Willen we wel zien dan natuurlijk ;) 


Hieronder nog de artikelen die ik gebruikt heb en je weet...klik op de foto en je komt in de shop !

De groetjes van mij..........
         

1 opmerking:

  1. Jeetje wat mooi martine.
    Dat papier is echt prachtig he.
    Ik heb er weer een idee bij om te gaan maken .

    BeantwoordenVerwijderen