donderdag 30 augustus 2018

EEN LEKKERE ROZE KERSTKAART......



Hallo , daar ben ik weer.....

Bij Kimya hebben ze dit jaar de challenge  "12 tags of "......
Deze maand moest er lint/ kant/ touw opzitten...nou, dan doen we dat hè ? 
Ik heb in de vakantie dus heel veel SOG-plaatjes gekleurd...waaronder deze.....Angel Mae .
Het was eigenlijk niet de bedoeling als kerstkaart maar ik loop een beetje achter met kerstkaarten ( ook bij Tiets'creatieve wereld) en toen ik bezig was werd het dus toch een kerstkaart.....en leuk dat ik hem vind !!!



Alle tags zijn van dezelfde mal gemaakt...die van Dutchdoobadoo . Achter Mae heb ik een wat uit elkaar getrokken schoonmaakdoekje geplakt . Op laten drogen eerst hè ? 
Dan zitten er wat uit wit glitter papier gestanste sterren op . De tekst ( allebei) is van Joy . Dan zit er nog een kleine doilie achter en wat bloemen  en veertjes . De woordjes zijn van Tim Holtz .

Nou , ik vind hem dus errug leuk geworden....ik hoop jullie ook en dat jullie een reactie achterlaten...vind ik heel leuk om te lezen ...



De groetjes van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten