maandag 1 oktober 2018

 Hallo allemaal ,

Het is 1 oktober...eind van de maand is het Halloween ! En ik vind dat wel leuk.....hihi
Zeker om er iets creatiefs mee te doen....kaartjes swappen of zo .

Dit keer vroeg mijn DT collegaatje Christa of we gingen swappen ( ruilen) ...en toe zei ik: wel iets anders dan een kaart ! Ehm ja....dat is het ook geworden...bij ons alle twee.....
Ik zit met Christa ook nog in een ander DT team , bij Some Odd Girl , die alleen stempels en digi`s heeft. Daar zijn de afdrukjes van op dit project . Die ik trouwens inkleur met Distress inkt.

(de foto hieronder is een beetje wazig...dat komt doordat ik s`ochtends vroeg de foto heb gemaakt)


Maar dit is dus wat ik gemaakt heb....een Haunted House ( spookhuis).
De voorkant is van grijsbord gemaakt...lekker stevig. En zwart geverfd . Ook zit er een groot spinnenweb (stans ) op. Dan wat  'hout 'papier gebruikt als planken...zo hier en daar . Als een niet afgewerkt huis.....
Achter de ramen heb ik perkament papier gedaan , leuk effect toch? En achter èèn van die ramen zit een kat.....een zwarte.....hihi.....die is van Tim Holtz , zo ook de kraai rechts op de schoorsteen.
Ik heb achter de ramen trouwens van die theelichtjes gezet met een batterijtje....vandaar de foto in het halfdonker... geeft echt een leuk effect toch? 




Ook zit er weer hier en daar wat kaasdoek achter geplakt .
En met strookjes houtlook papier het huis een beetje bewerkt .




Hier zie je hoe dik het eigenlijk is geworden ! Haha
Maar ja, er moeten wel kleine kadootjes in hè ? En zo zie je ook dat ik een bakje heb gemaakt, net onder het venster, zodat de kaarsjes goed voor het raam staan . En daaronder nog weer een bakje, maar daar dadelijk meer over . Ik heb trouwens hetzelfde systeem gebruikt als bij m,n vorige post..( 3 zakjes met een label er in ).....zou ik het misschien leuk vinden om te maken?? 



Ook de voorkant van het zakje heb ik bewerkt..... zelfs even teveel zodat ik er af moest halen anders passte het niet !
Zie je dat kleine bruine flesje? Is gevuld met een beetje bloem (  'bottenpoeder ') hihi
Op de zakjes heb ik , natuurlijk, Halloween papier gedaan , van Yvonne creations gebruikt .




Ook heb ik de gave Halloween rietjes gebruikt, je hebt er verschillende in een pakje zitten .
Dan heb ik nog wat crispy lint ( zwart) erachter geplakt . Ik heb er ook wat zwarte rozen opgeplakt, dit komt aan èèn stuk...ik heb ze los geknipt.
Ook het woord Trick or treat is van Tim Holtz. Dan heb ik, net als eigenlijk bij een pocketletter, er wat kadootjes achter gedaan. Wat zakjes gemaakt van plastic met de Fusetool en deze aan het label gehangen .




Hier hangt ook een klein glazen flesje aan , gevuld met oogjes .
 Zit trouwens vastgemaakt met zwart touw  , in dit zakje heb ik wat kleinere labeltjes gedaan .

En daar is weer een stans van Tim....sorry..... de vogelverschrikker .


Hier zit wat paars crispy lint op.


Achter de voordeur heb ik een snoepzakje verwerkt.....het is tenslotte Halloween !
Het zit verpakt in een plastic zakje met blokbodem en ik heb er een bagtopper op gemaakt. ( deze is er niet meer, die ik gebruikt heb, ik heb een andere mooiere gelinkt) . De snoepjes komen bij de Xenos vandaan...die verkoopt echt leuke....en lekkere hihi.




Dit was mijn post..... ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Klik op het gekleurde woord en je komt in de shop !

Lieve groetjes van mij....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten