vrijdag 12 oktober 2018

HALLOWEEN CLOWN


Hallo allemaal, 

Hier ben ik weer met dit keer een Halloweenkaartje...

De clown is van Some Odd Girl en het is (eigenlijk) een mini stempel, ik heb hem dit keer alleen vergroot...vond ik wat leuker . Hij heet mini clown..... hoe simpel hahaha.
Voor de rest heb ik er een paar stansjes op gedaan, zoals de boom ( bij Ali) , de vleermuisjes komen bij de Action vandaan , de cijfers zijn van Marianne design  en de ketting met haak is van Studio Light . Over de kaart heb ik nog wat spinnenrag gedaan , gekregen van m,n DT collegaatje Christa .

Maar dan nu over hoe ik het nou gebarsten heb gekregen ( dat andere woord wist ik niet hoe ik moest schrijven...hahaha).


Ik heb het dus eerst met kleurloze inkt bewerkt, het hele plaatje . Dan strooi je dat ultra dikke embossing spul erover, je schud het eraf en je verwarmd het met je heattool. Dit heb ik dus 3 x gedaan . Dan leg je het in de vriezer....een tijdje....ik was de tijd vergeten..oeps. Dus bij mij heeft hij er zeker drie uur in gelegen. Dan haal je hem eruit, hij is dan krom getrokken.... 


Dan begin je hem te breken....een beetje op de plekken waar je het wil .Ik heb later wat grijze distress inkt (op een kwastje met wat water) tussen die scheurtjes gedaan , om het nog iets ouder te laten lijken... Gaaf geworden toch ? 

O ja.......zie je dat 'bloed' ?.....Dat is gewoon knalrode nagellak !!
Dat kan je zo lekker naar beneden laten lopen en laten druppelen.....



Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ga het ook eens proberen....is echt heel leuk om te doen . Ik heb het jaren geleden ook eens met een vintage plaatje gedaan , daar wordt hij dus alleen maar 'ouder' van he? Zò gaaf..

Nou, de groetjes van mij en tot een volgende keer ! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten