woensdag 28 november 2018

LABELS



Zo...het is al wel weer even geleden dat ik wat geplaatst heb .
En nu ging ik mijn laatste label bij kimya plaatsen en bedacht mij hee, het is al weer even terug.
Dus vandaar nu even een paar kaartjes tegelijk....

Deze moest naar een kleurenpalet gemaakt worden... prachtige kleurtjes vind ik het .



Op ( bijna ) alle labels zit een afdrukje van Some Odd Girl... ze hebben zulke leuke...ik zeg : kijken !!!

Op deze moest lint/kant of touw....ik heb het er alledrie op verwerkt ;)



En op deze van september zitten vlaggetjes EN rietjes....ik kan meestal niet kiezen dus doe het dan maar allemaal ! En al lekker in Halloween sfeer.....



Deze is van oktober..... doe er een getal op..nou , niet moeilijk met Halloween in het vooruitzicht !

Zonder afdrukje maar wel MET die gave chipboard tekstjes van Tim Holtz , deze dan weer speciaal voor Halloween . Bewerkt met Glossy accents .


Dit is de laatste , van november dus....gebruik een  Bingokaart ( er mag ook iets anders op staan dan Bingo) . Maar als je op Pinterest kijkt kan je zoveel leuke vinden....voor Halloween en voor kerst....
Die mooie doily op de achtergrond.... die komt bij de Wibra vandaan. Ik kijk vaak bij dit soort winkels...nee , eigenlijk kijk ik in iedere winkel wel of er wat ligt wat ik kan gebruiken op m,n kaarten en projecten !




Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en een reactie achterlaten...zo leuk om te lezen . Het wordt niet veel meer gedaan..reageren...maar voor diegene die toch de moeite nemen....dank je wel !!!


De groetjes....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten