zondag 24 februari 2019

LEKKER BLAUW...


Goedemorgen ,

ik heb weer een kaartje voor jullie . Ik heb haar dit keer gemaakt met een DDBD-mal...weet niet hoe hij heet...stop nl de mal gelijk in een map...
Maar ik had hem nog niet gebruikt , en nu ik dat zo gedaan heb, snap ik niet waarom...hihi
Hij is namelijk heel leuk ! Je kan er bijna een mini boekje van maken . En ik heb er kraft cardstock voor gebruikt . En ik heb er mooi blauw papier van de Action op geplakt en voorop zitten blaadjes ( de cème) , die zijn van Magnolia .
Het randje om het venster is een doily , gekocht bij de Wibra en welke ik ook nog gestanst heb zodat hij er precies omheen zou vallen .
Dan nog wat blauwe bloemetjes erbij geplakt en wat " waterdruppels" en toen vond ik het wel weer genoeg...


Kijk , dit is de digi van Some Odd Girl .... en ze heet Aquarius ..en ze is er gratis af te halen ! Deze maand dan nog ( februari) .
Ik heb haar gekleurd met mijn Distress inkt...zoals altijd...en achter haar heb ik wat verbandgaas geplakt , welke ik eerst met wat Distress inkt heb bewerkt . Gewoon met je sponsje lukraak erover heen (wel eerst er een papiertje onder leggen , anders komt het op je werkblad..of iets anders...maar goed , dat snappen jullie vast wel ...)
En erachter zit de rest van de doily van de Wibra want hè...we gooien niks weg !! Hahaha

Ze sluit overigens met een touwtje , ik heb eerst 2 tags uitgestanst en deze op voor en achterkant geplakt , zo heb je een leuke sluiting....




Nou , dit was hem weer , hoop dat jullie hem leuk vinden en een reactie achterlaten.....
Voor de dames die het doen.....dank jullie wel !!! Zo leuk om te lezen !

Heb een goed weekend verder.....groetjes 






1 opmerking: