zondag 14 juli 2019

SCHILDPADJES

Hallo ,
Daar ben ik dan eindelijk weer eens met een kaartje.....of twee dit keer....

Kijk dan hoe lief.....dit zijn schildpadjes van Some Odd Girl en als je ze met verschillende groottes uitprint krijg je een hele familie bij elkaar ! Hier heb ik er twee gebruikt...

( hier de link voor de digi...Sea Turtle )

Ik heb ze gemaakt voor een tag-actie bij Kimya verpakkingen , het ging om twee sketches waar je uit kon kiezen....ik kan dat nooit en maak ze dan allebei !



Deze kaart is gemaakt met een groot label (mal) van DDBD welke ik dan aan de onderkant heb gevouwen zodat hij blijft staan. Het plaatje met de schildpad laat hem ook staan eigenlijk...daar blijft ie achter haken nl. Dan zit er nog zo'n gaaf klemmetje op ( maakt het net wat stoerder) en wat zee-stansjes ( bij Ali gekocht).


 Dit is de andere tag....op z'n Nederlands gezegd...een label. Het is de grootste witte bij Kimya vandaan. En deze dan dus met de andere sketch .



Oke , dit was hem weer . 

Ik vond hem leuk om te maken en hoop dat jullie hem leuk vonden om te zien.
Alvast bedankt voor je reactie en tot gauw !!

Lieve groetjes van mij...









1 opmerking: