woensdag 7 augustus 2019

ZOMERCHALLENGE 2019

Hallo iedereen

Hier dan mijn versie van de zomer-challenge , welke bij Tiets' creatieve wereld tot en met de 14e augustus loopt.
Ik vond hem zo leuk om te maken ! Al die flappers...hahaha
Hier op de voorkant zie je eigenlijk al een paar van de opdrachten... glitter, een quote, message in a bottle (letterlijk ! ) , een pocket en een label....nou , dat zijn bijna alle opdrachten wel hihihi.

Ook had ik nog wat spulletjes over van de Tiets Clubdag...die heb ik hier ook op verwerkt.


Dit is de zijkant van het album.....welke wordt vastgestrikt met touw .


Dit is de rug van het album...lekker breed dus daar kan je wel wat mee. Èèn van de opdrachten was, gebruik glitter. Ik heb uit glittercardstock het woord ' album ' gestanst . Daarboven het woordje Travel welke uit het stickerboekje van Tim Holtz komt...de Big Chat. 
Dan ook nog een leuk klemmetje er boven op...dat maakt hem af.



Dit is de achterkant...nooit vergeten hoor !!! Hier zit ook weer een opdracht op...maak een pocket...er in heb ik een eco-label gedaan...lekker versierd met restjes papier . En uiteraard een ' handmade' sticker !



Dit zie je als je je album openklapt....zowel links als rechts wordt het bij elkaar gehouden met flapjes..en bij mij zit er een magneetje achter. Je kon ook labeltjes en dan dus een strikje kiezen..ik vond dit leuker.

De foto's komen er pas later in....die moeten nog gemaakt worden....wat zeg ik...die worden op dit moment gemaakt !!!

 In Oostenrijk !!

Vandaar de witte kaartjes...


Ik heb hier en daar een eco-label geplakt...hier toevallig niet, deze zit in een pocket. En heb ik door het hele album het masker gebruikt van DDBD  ( 470.715.131 ) en heb hier distress inkt voor gebruikt welke kleur past bij het papier . 
Ik vond die spetters wel leuk staan zo...


Hieronder zie je hoe je heel makkelijk een pocket kunt maken....knip een stuk designpapier zo groot als je dat wilt hebben en scheur hem schuin weg , beetje distressen , de twee rechte stukken met een fijne lijn lijm insmeren en klaar is ie ! Waarom een fijne lijn? ...als je tape gebruikt kan je kaartje of foto daar aan blijven plakken....Heb ik ook niet van mijzelf hoor , hoorde het Tiets vertellen in een you-tube filmpje . Maar het is heel handig !



Hier rechts heb ik een strook gestanst met een randstans van Vaessen . Plak hem achter het designpapier..dan is hij mooi weg gewerkt.
Links een rechte strook geknipt, deze aan de twee smalle kanten op een cm gerild, daar tape op en opgeplakt.....zorg er natuurlijk wel voor dat je kaartje of foto er tussen past..dat is duidelijk...hihihi



Ik heb voor de opdracht " gebruik een quote die bij jou past".... ik heb voor deze gekozen. 
En deze komt van het vel wat je uit kon printen voor een andere opdracht.



*** en zo is het maar net ***



Nog een opdracht.... gebruik een techniek die je leuk vind....behalve papier plakken en stansjes uitdraaien..hihi
Ik heb dus al de spetters met een mask gedaan, nu nog een keer een mask...maar nu met  structuurpasta en dit keer een luchtballon, omdat deze ook op het papier zitten. Toen de pasta droog was heb ik er nog wat Pixie powder opgedaan (Firework burst) dan een beetje water er op spuiten, dan krijg je dus je kleurtjes te zien, en dit dan weer met je heattool droog maken .
Ziet dat er niet gaaf uit??? Dan nog wat gouden glitterglimmerpailletjes erbij....







Ook dit is weer een opdracht.... gebruik de sketch.
 Ik vind dat altijd leuk om te doen...


Kijk dan toch...al die flippers en flappers....ik hou d'r van !!



Zoals ik al zei, heb ik dus hier en daar een eco-label geplakt, welke ik dus eerst met restjes heb beplakt .


Nog een opdracht....message in a bottle.....ik heb het letterlijk genomen ! Hahaha
Dit hangt aan de voorkant van het album.


De opdracht : ' gebruik èèn van de tekstplaatjes van het vel' ....



En hier nog èèntje , eigenlijk twee , een pocket èn een label....




Dit was mijn project.... ik heb er met veel plezier aan gewerkt....

Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die hem ook maken, en dat we het mogen zien natuurlijk !

Tot gauw maar weer en de groetjes van mij











1 opmerking: