zondag 8 september 2019

DT- DAG KADOOTJES 2019


Hallo iedereen....hier weer een post van mij...

Afgelopen zaterdag hadden we weer een DTdag (designteam) , welke altijd een hoop lol oplevert..alhoewel we ook serieuzere zaken bespreken...
Maar misschien het voornaamste.....het shoppen!! Hihihi....wat is er nieuw in de winkel...o heb jij dat?... dat wil ik ook...dat soort taferelen....hihihi


Op een gegeven moment, een aantal keren terug, hebben we besloten om elkaar een klein, zelfgemaakt kadootje te geven. 

Dat is dan in het begin wat lastig.... wat ga ik geven en hoe ga ik dat verpakken. Het is echt de bedoeling een kleinigheidje, dus niet te veel euro`s spenderen.

Mijn kadootje heeft geresulteerd dat ik deze coffee mug van Dutchdoobadoo heb gekozen....
Met erop een digi van Some Odd Girl ( omdat ik daar ook in het team zit en dan gelijk een post heb....). Ze heet Hi Gwen  en ik vind ze heel leuk. En weet je wat zo leuk is aan een digi?.. je kan ze zo groot of juist zo klein als je zelf wilt uitprinten. 
Daar achter zit een strookje smal ribbelkarton .

Op de voorkant heb ik ook nog die leuke stans gebruikt van Joy, uit de bruine serie...Coffee cup .
En de bloemen heb ik gemaakt van koffiefilter...leuk bedacht vond ikzelf.
En ook hier weer een leuke Sticker . De blaadjes aan de zijkant komen bij Ali vandaan en de houten pijltjes bij de Action . En zo'n leuk klein eco-labeltje heb ik nog achter de digi gestoken .


Ik heb haar ingekleurd met de stiften van de Action......goed gelukt al zeg ik het zelf....maar ik blijf voortaan toch bij mijn distres inkt, dat ben ik zo gewend en daarbij, daar zijn meer kleurtjes van. 
En bij die van de Action....vaak is het kleurtje op het dopje niet gelijk met wat hij dan geeft....dus toch niet zoveel kleurtjes zeg maar.




Ik heb de mal dus twee keer uitgeknipt uit kraft cardstock en daartussen nog weer een strook zodat je een bakje krijgt. Dat moest natuurlijk weer twee keer.....hij moest wat breder worden....heb ik weer....hihi



Ook vergeet ik de achterkant niet.....Daar hoort natuurlijk zo`n leuk stickertje bij...
Ook heb ik er een wit rietje bij gedaan  ( Ikea ;) ).



Hier dan de inhoud...en waarom ik dus voor de koffiebeker heb gekozen....
Ik heb voor de vakantie de digi's gekleurd, ik dacht, dan heb ik dat maar gehad! Hihihi
En in de vakantie ( in Oostenrijk) dus bedenken...wat ga ik nou geven? 
En aangezien ik toch daar was bedacht ik me, dat het dan ook maar daar vandaan moest komen.  En waar kom je dan op uit?.....nee , geen Milka....ja, kan wel , maar vond ik iets te groot hihi.
Maar je hebt er natuurlijk ook de Mozartkugeln !! Marsepein met chocola er omheen! 
Nu ben ik niet zo van de marsepein...een klein beetje kan wel..op een taart of zoals nu zo'n kugel. 
Er nu was er toevallig eentje over......... ;) ;)

Daarbij heb ik hier in Nederland de koffie erbij gezocht. Ik vind dat de Albert Heijn wel een mooi maatje heeft qua zakje. Ik had eerst èèn smaakje, maar dat stond zo zielig in het doosje dat ik er nog maar een smaakje bij heb gekocht. ....ik heb wel het blauwe logo van de AH afgeplakt met een groen uitgestanst hartje.



En ik vind dat iedere keer weer zo'n leuk gezicht op tafel.....allemaal dezelfde kadootjes...leuk ingepakt in cellofaan en dicht gestrikt met zwart tule .

Dus ook op mijn Halloween project komt dit spul.....




Het was heel leuk om dit voor de meiden te maken. Alhoewel wel aardig wat werk.....
12 keer uitsnijden
12 keer kleuren    
12 keer stanzen    
               12 keer plakken en knippen
                                      12 keer inpakken .....maar hè....met liefde!

Dus, dit was weer een post van mij

Hoop dat jullie hem leuk vinden....de reactie van de meiden weet ik nog niet ,
terwijl ik dit schrijf is het pas woensdag nl....


De lieve groetjes van mij  Martine



2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk kadootje🤩
    Ik had al een foto gezien met alle kadootjes en zag gelijk dat deze van jou was. Een echte Martine 😁.
    En het grappige is dat ik mijn kerstkaart voor oktober ook met deze koffiemok heb gemaakt.
    Dat noem ik nog eens toeval 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je een leuke dingen...de mok die je vulde vind ik enig !

    BeantwoordenVerwijderen