dinsdag 17 december 2019

DECEMBER TO REMEMBER ...









Hallo allemaal....wil het allemaal lukken met het hoppen?

En wat vinden jullie er tot nu toe van ? Mooi hè, wat mijn collega's er van gemaakt hebben. Ze zijn allemaal zo verschillend.
Als het goed is ben je op het KIMYA blog begonnen...(zo niet, moet je echt even terug).
Laat daar ook een berichtje achter hoor! 

En jullie zijn net bij KIM geweest, wat een prachtig album ook hè? Hebben jullie er ook een berichtje achter gelaten? Vergeet dat echt niet hoor ,om dat bij iedereen te doen, anders maak je geen kans op een mooie prijs...

*************

Dan nu mijn project......
Het is een December to Remember geworden...dus niet iedere dag een foto.

Gemaakt met dat mooie papier van Piatek13  "Christmas Treats " ...verliefd hoor!
Ik heb het grote en het kleine blok gebruikt....heb je wel nodig hoor, het is best een groot project.

Het leuke er van vind ik die vellen waar je plaatjes uit kan knippen...je kan dan echt in laagjes werken.


Ik heb er een rode strik omheen gedaan .
Ik heb in de rug een gaatje gemaakt waar ik die mooie rode bellen aan heb gehangen..die klinken echt alsof je in een arreslee zit ! Moet je wel je ogen dicht doen hoor...


Ook heb ik er een Glazen flesje  met mini sneeuwballetjes er in aan gehangen.



Oeps..... beetje dik geworden....sorry, ik kan echt niet anders !!!!!



Het mooie aan dit album is dat er een hoop pockets in zitten, daar kan je dus lekker veel labels en ieniminie albumpjes in kwijt...( zou hij daarom te dik zijn??? ).


Ik heb er nog niet veel foto`s in... die zie je een stukje verder op.




Ook heb ik hier en daar die leuke Ticket stans ( die niet meer op voorraad is, zie ik nu).
Ook heb ik die leuke ronde kraft vlaggenlijn gebruikt...zo maar een stukje zo hier en daar.



En natuurlijk rietjes...hier vond ik die kraft met witte stip wel erg leuk staan.


Ik heb èèn bladzijde opengesneden waardoor je hem dus naar boven kan klappen. Er zitten zo hier en daar wat 'witte' plekken, daar komt later een foto op.





Die kevers uit het papier zijn toch tè leuk ?


...en dan deze jongen.....
Die moest echt een plekje apart krijgen, vinden jullie ook niet? Dit gedeelte kan je dus openklappen...


Ik heb er een ovaal bol venster in gedaan en daar dan wat sneeuwbolletjes achter. Als ik het boekje er uit haal dan zie je nog weer zo`n leuk autootje uit de papierlijn.



Op het laatste stukje heb ik met de Letterstanzen van Craft Emotions Happy New Year geplakt.

Ik heb ook met Gesso sneeuw gespetterd...Neem wat Gesso in een bakje,voeg minimaal water toe en pak een waaierkwastje. En dan maar spetteren...let wel ! jijzelf en je omgeving zitten ook onder! Hahaha


 Hieronder heb ik de foto`s met alle losse labels en boekjes geplaatst.
Waaronder twee labels met mica, waar ik met Stazon op gestempeld heb .

   
*** Sinterklaas-avond  ***


Ik heb er weer een tattoo bij.......





Een boekje waar je notities in kan schrijven...van de hele maand december...




Dit was hem...ik hoop dat jullie hem mooi vinden en er misschien inspiratie van op doen.

Dan kunnen jullie nu het mooie album van ANJA  gaan bekijken..
Vergeet ook niet om daar een reactie achter te laten en als je iedereen hebt gehad, ga je weer terug naar het  Kimya blog om daar ook weer een berichtje achter te laten.

Ik wens jullie nog veel kijkplezier en tot een volgende keer!

Groetjes...








29 opmerkingen:

  1. Heel mooi groetjes Eugenie van Laaren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wauw wauw ....
    Het is weer een kust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al weer zo mooi,wat een verschillende albums allemaal met de dezelfde scraps en Bep.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig, fleurig album is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en gepersonaliseerd album is dit zeg, vind de kever zo leuk 😍 leuke foto's ook erin verwerkt! Kan niet anders zeggen dan dat dit ook weer zo'n prachtig album is! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echte , traditionele kerstkleuren gebruikt waardoor je gelijk ziet dat dit het kerst album is, handig. Mooi gemaakt met al die pockets, zo kun je er veel in kwijt. Die it-met gesso ga ik een keer gebruiken, leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Martine, echt heel tof. En die omhoog klappende blz vind ik geniaal!!! Schitterend dat papier ook! xxx Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw project is heel mooi in de traditionele kleuren. Mooie (gepersonaliseerde) details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat een geweldig mooi album, echte kerstkleurtjes! Zoveel details, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi album met, ook leuk dat flesje aan de zijkant. En tja hoe is die nou zo dik geworden hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende reminder voor december Martine, wat ook weer een prachtige creatie, toppie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend album is het ge worden. Echt een Martine Originel😁.
    Leuke details en papier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een pracht , ieder op zijn eigen manier . Prachtig papier gebruikt met veel heldere kleuren. Wat is dit dan toch een prachtige maand om zo'n werk stuk te maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er gezellig uit en weer mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend mooi, heerlijk in traditionele kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is echt helemaal Toppie 👍💋❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rood groen zo de Kerst!! Dank je wel voor het laten zien van deze mooie uitvoering! Zo bijzonder om te zien hoe crea bea je bent! Ik geniet ervan liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een kerstalbum en wat een mooie zeg. Raak niet uitgekeken zoveel is er te zien.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat gaaf en wat leent dat mooie papier zich er goed voor

    BeantwoordenVerwijderen