woensdag 1 januari 2020

TAG JANUARI 2020


Hallo allemaal,

Ik maak sinds dit jaar ook deel uit van het Kimya's 12 tags-team.....hahaha...beetje raar woord toch wel. Wat het inhoud is dat ik naast het Kimya designteam ook iedere maand een voorbeeld mag maken voor de 12 tags.....leuk he?


Dit is dan de eerste....maak een tag met "wensen" er op, en dat mag iedere wens zijn. Ik heb hier een trouw-wens gedaan.


Ik heb een mal van Dutchdoobadoo gebruikt en in dat vakje zit mijn label.
Het plaatje is van Studio Light...lekker romantisch.



Ik heb het bingo-kaartje (Love) van Pinterest afgehaald, geprint, verkleind en weer geprint ,op kraftpapier. Nog een stukje witte doily erachter geplakt. Wat vinden jullie van dat kraft slingertje? die drie-hoekjes? Feestelijk maar ook weer niet tè....
Het hartje rechts,heb ik met zachtroze embossingpoeder bewerkt. Hij is van Scrapiniec trouwens.
Dan uiteindelijk nog wat mooi kant er op...en klaar was hij.


Hieronder weer zo'n leuk stukje tekst van Tim Holtz, van chipboard. Daarop wat glimmerspul gedaan.


Het lettertype hier beneden is van Jenine...ik vind dat een heel mooi lettertype,niet te groot en lekker smal.



Ook heb ik er twee vlindertjes van Lemon Craft er op geplakt. Blijven leuk om op je werkstuk te plakken.



Het groene blad is een stans van ome Ali en de bloemetjes...ook hihi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten