maandag 18 mei 2020

MORNING DREAMS.......

Hallo , Martine weer met een post.

Ik zag dit papier ( Morning Dreams van Craft 'O Clock) en ik had gelijk zoiets: o ja!! ik heb nog foto's op mijn telefoon van het ochtendgloren in mijn woonplaats. Sommige vanuit huis, andere weer met het wandelen met de hond.
Dus....1 plus 1...dat hoorde gewoon bij elkaar.


Ik heb er naderhand nog een blokje bijgekocht... Spring Morning Dreams . Ik heb de titel ook op de voorkant geplakt. Dan hier en daar een beetje kaasdoek, filmstrip van Tim Holtz, die leuke ticketstans van Gummiapan en dan dat leuke hartje.
Het touwtje heb ik 2 keer omgevouwen en met wat tape vast gezet.



Hier zie je de binnenkant.



En dit is de achterkant, natuurlijk weer met een Handmade sticker.....



Mijn bladzijdes zijn platte plastic zakjes. Ik vind dat wel geinig om te gebruiken. Ik heb het wel vaker gedaan. De bovenkant heb ik omgevouwen, omdat ze anders te lang werden, en de hoekjes heb ik beplakt met een hoekje kraft cardstock.




Die tekst zit ook bij het blokje. Het is of een klein woordje of een kort zinnetje. Soms heb ik het korte zinnetje geknipt, dan is het wat leuker om op je project te plakken.



Dit zijn dan de kaarten.....Ik heb er met kraft cardstock een kleiner kaartje (of flapje) aan vast geplakt.
Ook heb ik de foto's gemat op cardstock . Op de voorkant heb ik ook een strookje van dat mooie lichtblauwe lint met veel glitter gebruikt. En die ronde kraftslinger. 



Kijk..... zo zien ze er opengeklapt uit. Het gebruik van een doily vind ik ook altijd leuk ...
En Kimya heeft lekker veel stickertjes....hele leuke...hieronder zit er ook èèn : kadootje staat er op.


Hier onder tussen gestopt zit een mini ticket van Gummiapan. 



Dit is de achterkant van de kaart. Gewoon lekker bewerkt met wat restjes papier. Aan de onderkant een pocket gemaakt, hier de bovenkant van gescheurd. Er in sowieso een Eco- label en een labeltje uit het papierblok. ook weer leuk met een strikje van dat hele dunne touw.



Dit was hem weer, ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een reactie achterlaten...heel leuk om te lezen....

Tot een volgende keer maar weer !

De groetjes 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten