woensdag 2 mei 2012

SPRING

Hier dan eindelijk weer een kaartje van mij....
Je weet wel...iedere keer komt er iets tussen.Ik had er wel al 4 gemaakt, maar niet "afgemaakt". Dat heb ik vandaag gedaan.
Dit is een ouwetje van Hangler Stangler. Ik heb er veel bloemen op gedaan,dat hoort bij de lente vind ik.De grote is van Marianne Design.Het hangertje komt bij hobby Hip en Happening vandaan.
De mini-vlindertjes komen van een pons bij het kruidvat vandaan. Zo ook het woord "spring". En de brad komt bij de Xenos vandaan.
Daar hebben ze trouwens wel meer leuke dingen voor kaarten te maken. Lintjes, brads, plaklint e.d.



Finally...another card of me...You know, there is allways something in between. I allready made 4 cards, but didn't "finished"them. I did that today.
This is an old one from Hangler Stangler. I made it with a lot of flowers, that is spring to me.
The big one is from Marianne Design. And the brad is from a hobbystore near by.
The mini-butterfly's is a punch, aswell as the word "spring".

Thanks for stopping by   hope to see you next time

1 opmerking:

  1. Erg leuk, helemaal lente, komt natuurlijk door de bloemen en de gezellige kleuren!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen