donderdag 3 mei 2012

GIGGLE

(Zoals je ziet, heb ik uiteindelijk door hoe je een handtekening op een kaart kunt zetten. )                    Ik heb de opzet van deze kaart van iemand anders "gepikt". Ik had deze Tilda in Oostenrijk al gekleurd, als je niet gaat skieen, is er weinig te doen...vandaar dat ik er best wel veel al gekleurd heb. En Anne-Marie vond hem zo leuk, dat ik hem met haar verjaardag naar haar ga sturen.
 Al met al vind ik hem qua kleur erg leuk geworden.De kleine hartjes komen van de Zeeman vandaan, en de bloemen bij het Kruidvat en hobby Hip en Happening.Zo ook de tag met "giggle". Dit is de binnenkant van de kaart. Ik vind hem wel leuk, maar het kan nog leuker. Dus....meer m'n best doen.
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot een volgende keer.
I love this one!. I'd colored this one allready in Austria, on my winter- holiday. Anne-Marie (woman of the house) loved this one so much, i will send it for her birthday. And as you can see...i finaly made it to put a signature on my photo's. Yeah!!!       
Thanks for visiting my blog, see you next time

Geen opmerkingen:

Een reactie posten