maandag 15 oktober 2012

LET,S CELEBRATE !!!

 
Vandaag weer eens een jongens-kaart gemaakt. Ik vind hem wel geslaagd. Er kunnen geen bloemen op een jongens- kaart, dan wordt hij weer zo "lief".En omdat het een verjaardags- kaart is heb ik er wel glitter- sterren op geplakt.
 
 
Ben gister op de Creafine - stempeldag geweest, samen met moeders en zus. Was erg gezellig en gaan we zeker vaker doen. Het is ook leuk om eens met wat anders te werken dan met Tilda's .
Morgen , als ik tijd en zin heb , ga ik stempelen met m,n nieuwe stempels...want ik heb er wel wat bij gekocht...dat snap je zeker wel...???
 
 
 
 Dit is de binnenkant van de kaart. Die worden er ook steeds mooier op. Dit zijn trouwens de materialen die ik heb gebruikt : Ruitjespapier van My minds eye , "quite contrary", het label van Magnolia , de Dies bij de witte boekenmarkt en de stempels zijn van Portobello Road.
Bedankt voor het langs komen op mijn blog en tot een volgend kaartje...

Today i made a boys-card. I think he worked out well....no flowers, that doesn,t look right on a boys- card.
Went to Creafine yesterday for a "stamp day". Together with my mother and my sister. We,ve made 4 different things with different stamps, and because i always work with the Tilda,s , it was fun to stamp with some other stamps.
Tomorrow ( if i find the time )  i will make some things with stamps i bought that day....because you always need some new stamps....right girls???
Thanks for stopping by and till the next card....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten