woensdag 10 oktober 2012

MAKE A WISH.....!

Hier is m,n kaartje voor vandaag. Ben weer lekker op dreef om het zomaar te zeggen. Volgens mij is dit Tilda uit de Fall Collection van dit jaar, ik vind haar in ieder geval leuk. Nu had ik achteraf nog gele stickles op de "jampot"gedaan EN er een foto van gemaakt, maar die was bewogen. Dus dan maar deze foto....is ook goed toch?                                                     
 
 
 
 
 Ik heb voor deze kaart craftpapier gebruikt en het kersenpapier is van Graphic 45 en heet "Bees Knees". Ook heb ik een hartjes doily gebruikt. Het band wat er achter geplakt zit komt bij het lokale tuincentrum vandaan.
De dies komen bij de witte boekenmarkt vandaan en de bloemen bij Hobby voordelig ( in Vlaardingen). Het strikje is van de Xenos en de parels zijn van de Aktion. De tekst stempels weet ik even zo gauw niet meer.

Bedankt voor het kijken op m,n blog en tot een volgend kaartje....




 So, here another card of this day. I,m on my way to cardmaking again....
I believe this Tilda is from the Fall Collection of this year.,,anyway, i love her. I put some stickels on the jar and made a picture of it, but that one didn,t worked out so well. So here the picture without the stickels...also good...right?
 
                                        

                                           Thanks for stopping by and till the next card...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten