dinsdag 9 oktober 2012

WITH LOVE

Eindelijk weer eens een kaartje van mij. Het duurde even voor ik weer plek had in m,n kamertje en toen deed Blogger het niet bij mij. Kon geen berichtjes meer kijken en dat soort dingen allemaal.
Kreeg iedere keer te lezen dat ik een of andere storing had, maar die kon ikzelf niet oplossen.
Uiteindelijk heeft het zichzelf opgelost.....
 
 
Dus hier mijn eerste kaartje...........goedgekeurd?? hihi
 
 
 
 
Het stippeltjes papier komt van Color bar en het bloemetjes papier is van Maja Design en heet
"lejas cafe".
De grotere roze bloemen zijn van de Hema en de kleintjes heb ik bij Kitty's Craft gekocht.
De krullen komen van de floral die van Joy! krafts. En de tag is van Magnolia.
De fancy dies zijn van "Nellie Snellen", de witte boekenmarkt. En de decoratie - parels komen bij de Aktion vandaan en het parelkoordkomt bij de Xenos vandaan
 
Bedankt voor het kijken op m,n blog en tot een volgend kaartje...

 Finally a card of me again. It took a while before i had some space in my craftroom and then Blogger was doing fancy things with my blog.I had some error but i couldn,t fix it my self. But at the end it fixed itself!!!

Sooo....here is my first one again...you like it???


                                            Thanks for stopping by and till the next card....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten