donderdag 16 mei 2013

TWEE KAARTJES VANDAAG

Goedemiddag op deze druilerige donderdag - middag .
 
 
Dit eerste kaartje is voor onze grote rode vriend in Oostenrijk die ( vandaag ! ) 9 jaar is geworden . Ik schaam mij werkelijk rot , want ik ben altijd te laat met opsturen ...Ik moet hier toch eens een goed systeem voor zien te vinden . En waarom schrijf ik rode vriend zal je denken ? Florian is zo rood als wat...maar wel mooi rood . En hij heeft zo'n guitig hoofd , je moet al lachen als je hem ziet .
 
Maar goed , dit kaartje is dus voor hem . Ik heb de kogelgaten er weer ingeschoten......haha .Ik hoop dat hij hem leuk vind....en ondanks dat er weinig op de kaart zit , vind ik hem ook leuk .
 
 
 
 

 
 
Dit is dan kaartje nummer twee . Deze is voor mijn lieve vriendin waar ik dus weer een weekje heb vertoefd . Zij zit nog steeds gedeeltelijk in de ziektewet dus dat was wel gezellig zo saampjes .
Aangezien wij { en ook mijn man } van Chinese astrologie een geit als assendant hebben { weet niet of ik het nou goed heb geschreven } , stuur ik haar deze Magnolia geit op . Het is trouwens zo dat de "chinese "geit goed met elkaar kunnen opschieten . Wat dus ook zo is , want ik ken mijn Arie al 27 jaar , Arie kent vriendin Jacky al zo'n 30 jaar en ik ken haar dus ook al 27 jaar .Dus dat zit wel goed.....
 
 
 
 
 

Het papier met het hartje is van Magnolia , ik dacht uit de kerst - serie . De bloemen weet ik niet { ik onthoud dat nooit }, ze lijken op die van Magnolia , maar dat zijn ze niet . De plakparels zijn van de Action . En de glitterswirls komen bij de Boekenvoordeel vandaan .
 
 
 



Dit was hem weer voor vandaag en tot een volgend kaartje.......

5 opmerkingen:

  1. hoi Martine, je bent je schade weer aan het inhalen met je mooie kaartjes, die voor Florian is ook weer lekker stoer en die met het leuke geitje is ook schattig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martine,

    Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt en ik heb dat ook altijd te laat met het opsturen van mijn kaart ik heb er ook geen systeem voor ben gewoon altijd te laat ha ha ha.
    Je kaart met de Magnolia geit vind ik schitterend leuk gedaan hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee super kaarten en zo lief... mooi ingekleurd hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes! Welkom op mijn blog, leuk dat je volger bent geworden! Ik ga nu even op jouw blog rondsnuffelen....leuk!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé dit is het Geitje wat je mij gestuurd hebt,en deze gaat niet in mijn plakboek maar deze lijst ik in, hij is zo mooi.
    Nogmaals dank je wel, dikke kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen