maandag 20 mei 2013

KISS ME I,M A PRINCE

 
WORDT HET DAN NOOIT VOORJAAR ???
 
 
Wat een prutweer zeg , konden we er gister nog een beetje van proeven { van het lekkere weer }, vandaag is het helemaal naadje .... Maar ja , dan wel weer goed weer om kaartjes te maken . WAT ik dan ook maar heb gedaan . De Tilda's waren al eerder ingekleurd met de Derwent potloden , toen ik een weekje bij m,n vriendin had gelogeerd .  Ik ga binnenkort toch maar eens op zoek naar de Faber Castellpotloden , ik begin met een klein doosje en ga voor m,n verjaardag { helaas pas in september} de grote doos vragen . Maar , ik ben met m,n Derwent ook nog heel blij .  
 
Ik wil bij deze ook nog even m,n nieuwste blogvolgster welkom heten , hallo Rachel .  Leuk dat je mij wilt volgen en ik hoop dat je vaak langs komt......hihihi .
 
 
 
 
 

Deze Tilda { tilda with prince froggy } vind ik zooo gaaf , ik zag haar gelijk met deze tekst , ook van Magnolia , die ik al eens eerder had gekocht . Mooi groen gekleurd MET roze wangetjes , dat vind ik echt leuk staan bij de dierenstempels , EN natuurlijk een goeden kroontje , net als Tilda . Het roze toverstafjes - papier komt ook van Magnolia .Bloemetjes komen weer overal en nergens vandaan en er zitten weer plakparels van de action op . De mooie vorm van de stans weet ik even niet meer , weet wel dat ik hem bij http://doeading.nl/ heb gekocht .
 
 
 
 

Nou , ik hoop dat het weer wat beter wordt binnen zeer korte tijd , zou leuk zijn.....


Bedankt voor het langskomen en tot een volgend kaartje.................





4 opmerkingen:

  1. hoi Martine, je kaartje is weer schattig hoor, ja en dit weer is echt voor freubelaars, maar die houden op zijn tijd toch echt wel van een zonnetje. De Faber Castell potloden zijn echt super, ik las het bij Marrie, ook een volger bij jou, ik heb er nu een stuk of 10 en koop ze los, de eerste bij Doe@ding en tijden mijn vakantie ook nog een paar bij Hobbyvision, ik vind de aanschaf anders best wel prijzig en nu gebruik ik de potloden door elkaar met mijn andere (Derwent en merkloos?)de Faber Castell kleuren echt heel mooi, er zit meer was in en glimmen ook een beetje net als wasco bijvoorbeeld, daardoor zijn de kleuren ook wat sprekender, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martine,

    Ik vind dit zo lief kaartje prachtig gemaakt hoor.
    En de Faber Castell potloden zijn intenser van kleur ik vind ze geweldig je kan ze bij Doe@Ding per stuk kopen dan kan je ze uitproberen voor je een doos aanschaft de dozen zijn best prijzig.
    Binnenkort komt er weer een Magnolia kaart van mij hoor dat blijven toch mijn lievelings stempels er komen binnenkort weer nieuw stempels uit ben benieuwd wat er nu weer voor leuks bij zit.

    Lieve groetjes Marrie

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, ik vind hem prachtig, echt een bjoetie!
    Heel knap ingekleurd hoor! Top

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met een leuke stempel en tekst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen