donderdag 9 juni 2016

EEN PINK RIBBON KAARTJE

Ik ben gisteren bij Mandy uitgenodigd om te komen freubelen ........heerlijk in de tuin !!!
Ik heb s`ochtends nog dit meisje ingekleurd , en ik had er niet zo heel veel mee , met de Saturated Canary meisjes , maar als je ze kleurt worden ze steeds leuker !
Dus hup....in m,n tas ( al m,n spulletjes , je wil niet mis grijpen ) en s`middags op naar Maasland op het fietsje .





Dit is ze dan geworden . Ze vroeg of ik deze mal had en ja natuurlijk....ik heb zowat de hele collectie van Dutch Doobadoo in huis !!!  Hahaha




Dus heerlijk in het zonnetje , onder het genot van een kop thee , aan de knip en plak .Ik had dit papier thuis al bij elkaar gezocht . En ik vind rood en roze best leuk staan bij elkaar . Het papier is van een 30x30 blok van de Action .







Hier zie je ze nog iets dichterbij......ik heb d`r lippen met wat Wink of Stella bewerkt , gewoon de neutrale kleur .





Ik heb er wat inspirerende woordjes bij geplakt , en die komen uit het boekje van Tim Holtz , daar staan zowel witte als zwarte woordjes in , drie bladzijdes van ieder . En dus zo leuk om op je kaart of project te plakken . Ik heb ze nog een beetje bewerkt met distress inkt en op een labeltje geplakt .









De achterkant is bewerkt met het houtpapier van Joy Crafts , Woodtexture . Nog een stickertje erop ( beide verkrijgbaar bij Kimya ) Trouwens ook die woordjes van Tim Holtz !!!




Nou , dit was hem weer.......straks nog een berichtje schrijven over hoe ik die vouwkaart heb gemaakt . Nu eerst hond uitlaten !!!!   Fijne dag iedereen !!!
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

1 opmerking:

  1. Wat een super leuke gave kaart en gezellig zo met elkaar knutselen.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen