vrijdag 3 juni 2016

EEN KAARTJE VOOR JOU

Hallo allemaal , vandaag een easelkaartje , maar dan net even anders .
Er zitten er namelijk wel vier op !!!! Wel kleintjes dan hè ?  Ik zag dit op Facebook voorbij komen en vond het gelijk zo leuk ! Ik heb Jenny Dix ( want van haar was het voorbeeld ) gevraagd of er een voorbeeld van was en ze zei dat dat gewoon op haar blog stond . Dus...... gaan kijken de volgende ochtend en het was eigenlijk vrij simpel . Je moet alleen even opletten met waar je je plaatje plakt .....anders zit hij misschien ondersteboven !!!




Ik heb een kaart gemaakt van 29,5 cm bij 15 cm...dit wordt de kaart waar je straks die kleintjes op plakt . Ril hem op 14,8 cm en vouw hem om .Op de voorkant  kan je eventueel nog designpapier plakken van 14,5 x 14,5 .Dan neem je 4 strookjes van 13,6 x 6,8 . Deze vouw je op de helft , en dan vouw je van èèn helft de buitenpunt naar de binnenkant . Hier doe je dan een vierkantje tegen aanplakken , en deze is 6,8 x 6,8 cm . Hier maak je er trouwens ook vier van . En hier plak je dan een stukje designpapier tegen , en deze zijn 6,5 x 6,5 . Ik zou de vierkantjes eerst versieren zoals je wilt , dit plak je dan makkelijker op je kaart . Leg ze eerst op je kaart voordat je plakt.....voordat je het weet zit het fout !!!





Hier zie je de kaart van de bovenkant en zie je dat hij "ingewikkeld "in elkaar zit . Maar echt.....zo is het niet . Dit kleurtje past ook wel heel goed bij het lieve koeiehoofd . Het is ook wel een beetje mijn lievelingskleur ........heel mooi .



Ze moeten dus alle vier een andere kant op wijzen hè ? Zoals hieronder .



De witte pareltjes zijn van de Wibra en de grote is van Petaloo . Dan is de tekststempel van Studio Light en het koetje is van Gerda`s Hobbyshop . De andere bloemetjes is een mal van Joy! , net als de banners .




Ik zag dat lieve koeiehoofd , en dacht , daar wil ik wat mee . Doet me zò aan Oostenrijk denken .....

Het papier komt overal vandaan , o.a de Action . Op de rest stond geen naam , denk dat de meeste van een beurs komen .





Hier zie je nog de blaadjes van Poppy Stamps , en hij heet pine boughts . En de zwarte lettertjes zijn gemaakt met een labelmaker , geplakt op labeltjes van Dille en Kamille .



Dat was hem dan.....ik hoop dat jullie het begrepen hebben ;)  ...... ja , en heel veel meer kan je er niet op plakken...dan wordt ie te dik en kan je hem niet meer opvouwen .
Tot een volgende keer........groetjes
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

3 opmerkingen:

  1. He zussie, dit is echt een super gaaf model. Ik ga me er toch ook maar eens aan wagen.....denk ik, haha.
    Vind je vakantie-album ook helemaal mooi (was ik vorige week vergeten beter te bekijken) en ook fijn dat je er een tuturial van hebt gemaakt. Superssss
    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superdepupergaaf!!!! Ik ga hem zeker ook es proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit model, ziet er prachtig uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen