woensdag 1 juni 2016

Hallo iedereen , 
Er is ons gevraagd om foto`s te maken van hoe wij onze hobbyspullen opruimen.......dat is wel gelijk een reden om op te ruimen !!!



Hieronder zie je mijn werkplek....dan denk je misschien , wat een klein plekje...maar dat werkt om de èèn of andere reden het prettigst .


Maar...als ik dan klaar ben met iets ruim ik het wel gelijk weer op. Dat ziet er dan weer opgeruimd op en de katten gaan nergens mee aan de haal !




Voor de lade kasten ( die vol zitten met rietjes en houten figuurtjes en papier en....) staat m,n bak met Kimya spulletjes, Die hou ik liever apart zodat ik niet in de war raak met m,n andere spulletjes .




Hieronder dan de bak met labels......van hele GROTE tot hele kleine.......




En hieronder m,n bak met zakjes......van blokzakjes tot fruitzakken en van loonzakjes tot gekleurde zakjes ...........




En als laatste m,n bak met lint...dat was eerst een hele grote bak vol , waar ik alles maar had ingepletterd........ Dat kon anders...dus op naar de Action ( mijn hofleverancier ;) ) en kleinere bakken halen . En zo is het nu geworden. Veel overzichtelijker !

Ga ook eens op de blogs van de andere meiden kijken......je vind ze hier : http://kimyaverpakkingen.blogspot.nl/



Nou , misschien zijn jullie nu ook wel aangestoken door ons opruimvirus en gaan jullie thuis gelijk aan de slag . Ik moet zeggen.....als het opgeruimd is werkt het wel makkelijker en dus prettiger !!


SUCCES !

 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

Geen opmerkingen:

Een reactie posten