maandag 20 juni 2016

NOSTALGISCH FOTOALBUM

Goedemorgen , 

Vandaag heb ik een nostalgisch fotoalbum voor jullie . We hebben bij Kimya een bloghop gehad ( mijn eerste ) en ik had nog een doosje over en heb dat dus nu gebruikt . Ik heb er dit keer alleen een  album in gemaakt . Ik heb de mal van Dutchdoobadoo gebruikt , het fototoestel . 


Er zitten op het doosje en door het hele album plaatjes van Studio Light , Romantic Pictures .


Op het doosje heb ik ook de mooie vlindertjes geplakt van Docrafts Papermania , Bare basics . Zowel als de slinger , deze is daar ook van...en heet Chalk Craft , mini-bunting .
Ik heb ook veelvuldig de woordjes van Tim Holtz gebruikt.....Chitchat heet dat boekje. ER zitten drie bladzijdes wit en drie bladzijdes zwarte woordjes in .


Hieronder heb ik er ook eentje op de zijkant van de deksel geplakt . Dan is de grote bloem van Lianne Creatief , alleen van wie dat stuk zwarte filmrol is weet ik niet meer , die heb ik echt al een eeuwigheid in huis .




Hier dan de voorkant van het fotoalbum . Bij elkaar gebonden met zwarte bindringen .De mal er omheen is een nieuwe van Joy! Crafts . En dan nog een (oud) vogelhuisje van de Action . De randjes heb ik aangezet met witte Gesso .





Ik heb op ( bijna ) iedere pagina dezelfde spulletjes gebruikt . Een plaatje van Studio Light , labeltjes van Kimya , bloemetjes van Kimya en het raster is van Crealies . Ik heb de ène kant van de bladzijde van zwart papier gemaakt en de andere van kraft . Hij werd dan niet zo heel donker en hij moest wat steviger , het zwarte papier alleen was niet genoeg .



Op de kraft kant heb ik een plaatje van Gerda's Hobbyplaatjes (geloof ik ? ) geplakt .  ik vond de klok wel passen bij het thema ..... Nostalgie....
Het designpapier wat ik heb gebruikt komt van een 30x30 blok van de Action .




En op deze bladzijde is wat ruimte overgehouden om er straks een tekst op te schrijven .




Op de laatste bladzijde heb ik het fietsje gebruikt van Joy! Crafts . Vond ik wel passen bij het plaatje .




En hier dan nog de achterkant van het album......ik vind altijd wel dat je die niet mag vergeten .





En nog een dichtbijfoto ( :) ) van het fietsje.......



Dit was mijn bijdrage dit keer , hoop dat jullie het leuk vinden . Hieronder vind je nog de spulletjes die ik heb gebruikt . Als je op de foto klikt kom je bij het desbetreffende artikel in de webshop terecht . Groetjes....
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gifKraft doosje 17.8 x 12.8 x 2.2 cm 5 stuks Dutch Doobadoo Dutch Card Art stencil Camera A4 2x 11x14,5cm 470.713.520 Masking Tape 15 mm x 10 meter piano streep zwart Studio Light fotovel A4 Romantic Picture nr 48 Bloemen roze circa 15 mm, 15 stuks Idea-Ology Chitchat Stickers, 6 vellen, kraft/witBindertjes met tekst especially for you 25 stuks - Bruin Bundel jute touwtjes 25 cm, circa 100 stuks per bundel Burlap Butterly, circa 4.2 cm, 40 stuks Mini Bunting (3m) - Black Scallops Kraft labels Ster 6 x 6 cm 5 stuks Bruine papieren labels 25 x 50 mm 100 stuks Hangetiket, labels met koordje 15 x 24 mm 100 stuksBurlap langwerpig weefsel 24 mm x 1 meter - bruin Braided (gewoven) cotton op kaartje, 10 mm x 2,5 meter taupe Kant creme 15 mm, per meter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten