zondag 30 april 2017

FLESSENHANGER


Hallo allemaal ,

Ik heb dit keer een flessenhanger voor jullie , waarmee ik mee wil doen aan een challenge bij Some Odd Girl .  "Anything but squere" .....dus niks wat vierkant is...lol .

Er zit dus een afdrukje op van Some Odd Girl.....en ik heb Crazy Love Tia gebruikt .
Net als ik...crazy in love with my cat..... ( nou ja , bij mij cats..heb er 5) .

Ook heb ik er een rietje opgeplakt , te koop bij Kimya verpakkingen . ook het opengewerkte lint komt daar vandaan , het papier is van Authentique , het blauw met witte hartje weet ik niet meer , daar zit geen naam meer aan ..... o ja , en een klein stukje foto strip van Tim Holtz , ook bij Kimya gekocht . De ad-die komt er ook vandaan ! 




Hieronder heb ik een ad-die ( knoopje) gebruikt van een kattenafdrukje . Zò leuk om te gebruiken .



Voor de rest zitten er nog bloemen op van Joy! Crafts . Beetje opgebold en al . Klein glimmertje in het midden . En het hartje is van MFT.....hij zit bij de chocomelk beker inbegrepen . Hier aan de zijkant twee kleine labeltjes .




Hier dan nog het afdrukje..... Ingekleurd met distress inkt . De 'I lOVE YOU '- stempel heb ik op een beurs gekocht...geen idee meer van wie...



Dit was hem weer , ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten , ik vind dat leuk . Zeker om te lezen !



 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

1 opmerking: