zondag 30 april 2017

FLESSENHANGER


Hallo allemaal ,

Ik heb dit keer een flessenhanger voor jullie , waarmee ik mee wil doen aan een challenge bij Some Odd Girl .  "Anything but squere" .....dus niks wat vierkant is...lol .

Er zit dus een afdrukje op van Some Odd Girl.....en ik heb Crazy Love Tia gebruikt .
Net als ik...crazy in love with my cat..... ( nou ja , bij mij cats..heb er 5) .

Ook heb ik er een rietje opgeplakt , te koop bij Kimya verpakkingen . ook het opengewerkte lint komt daar vandaan , het papier is van Authentique , het blauw met witte hartje weet ik niet meer , daar zit geen naam meer aan ..... o ja , en een klein stukje foto strip van Tim Holtz , ook bij Kimya gekocht . De ad-die komt er ook vandaan ! 




Hieronder heb ik een ad-die ( knoopje) gebruikt van een kattenafdrukje . Zò leuk om te gebruiken .



Voor de rest zitten er nog bloemen op van Joy! Crafts . Beetje opgebold en al . Klein glimmertje in het midden . En het hartje is van MFT.....hij zit bij de chocomelk beker inbegrepen . Hier aan de zijkant twee kleine labeltjes .




Hier dan nog het afdrukje..... Ingekleurd met distress inkt . De 'I lOVE YOU '- stempel heb ik op een beurs gekocht...geen idee meer van wie...



Dit was hem weer , ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten , ik vind dat leuk . Zeker om te lezen !



 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

5 opmerkingen:

  1. Wow, so much to look at. Lovely tag!
    /GDT SomeOddGirl Therese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG LOVE this! We are so glad you joined in on the May challenge at Some Odd Girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is zoo leuk XX thank you for joining our challenge at SomeOddGirl xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen