zaterdag 20 januari 2018

NERDY PIPER IN ÈÈN KLEUR

Hallo allemaal ,

Vandaag weer een kaartje voor jullie , alleen in een iets andere vorm .
Ik had hem gevouwen en bedacht me....ik wil er iets anders mee .
Dus...de vouwkant naar beneden en de zijkanten dicht geplakt ( ook zo'n 4 centimeter vanaf de vouw). 
Aan de bovenkant aan 1 kant een halve cirkel eruit geponst en dan heb je een pocket....
Dus een pocketkaart voor jullie !!
Ik heb er een label ingemaakt , voor de tekst ....



Ook heb ik er een leuke houten tekst opgeplakt...van een Pools merk , weet even niet welke....
Dan nog een halve doily , gekocht bij de Xenos . En natuurlijk bloemen , wel het mooiste om dan in dezelfde kleur te blijven . En nog twee extra tags erin geplakt .


Hieronder zie je haar brillenglazen glanzen....ik vind dat zò leuk...net echt . Het is gedaan met Dimensial Magic van Mod Podge .
                                      
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en dat jullie een reactie achterlaten ( vind ik zò leuk om te lezen...)

De groetjes van mij.....

1 opmerking: