maandag 15 januari 2018

Doedagproject van Kimya 13 Januari 2018

Hallo allemaal ,

Hier heb ik het Doedagproject wat ik verzonnen had en gegeven heb met Sandra .
Was voor het eerst dat ik er eentje verzonnen had....spannend maar heel leuk....samen papiertjes uitzoeken , frutseltjes erbij...ja , leuk ! Zou het zo nog een keer doen! Haha
Uitgangspunt was een project wat ik al eens eerder had gedaan . Dus een tasje met gedraaid hengsel ( zo heet dat dan ;) ) gebruikt , die op 2 punten rillen en dan heb je al je album....dan alleen de binnenkant nog , de bladzijdes .
Ik heb de mijne lekker stoer gehouden, daar leende het papier zich wel voor. En zeker als je er dan van die tandwielen op plakt, beetje ingesmeerd met Nuvo , dan lijken ze haast wel gebruikt...beetje roestig zeg maar .



In het begin dacht ik wel even: hij gaat ondanks de sluiting steeds open staan......maar joh , als je hem goed vult....dan gebeurd dat niet meer hoor! Haha



Er zijn penseelzakjes gebruikt waar dan later de labels ingaan . Deze zakjes zijn lang, dus zijn ze doorgeknipt en dan is van het bovenste gedeelte de onderkant weer dicht getaped.


Op de eerste bladzijde heb ik een klein crème kleurig zakje zo gevouwen dat ik kleine pockets kreeg, waar ik ook weer labeltjes in heb gedaan . Het flapje van dat zakje heb ik terug gevouwen .


Op dit papier was een envelopje getekend , deze heb ik open gesneden en er een " 100 % handmade"labeltje tussen gestopt .


Dan zit er zo hier en daar een taartrondje en een stukje lint, een rietje en wat goudkleurige pailletjes.


En hoe vinden jullie die kraftlabeletjes? Ik heb ze opgeplakt maar er zit een gaatje in dus je kan hem ook ophangen . ook heb ik nog wat vlindertjes uitgeknipt en omgevouwen...dan is het net of ze vliegen .



Hier links zit een pergamijn zakje geplakt , waar ook weer een labeltje in zit . Ook heb ik er de blaadjes van Dutchdoobadoo bijgeplakt .



Dit zijn de labels die ik in de zakjes heb gedaan . Ik heb tekst van Pinterest geplukt en die was gekleurd....ik heb ze dus zwart/wit uitgeprint . En er daarna nog weer met inkt erover heen geveegd . Om toch een beetje kleur aan te brengen .



Dit zijn de labels die in de kleinere zakjes zitten .



En dan hier nog de achterkant , die mag je niet vergeten toch??



En als laatste nog een dichtbijfoto.....van leuke radarbedeltjes....




Dit was het weer van mijn kant....

.Hieronder komen nog de artikelen die ik heb gebruikt...

De groetjes van mij...



                  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten