woensdag 22 augustus 2018

KITTYKAT.......MIAUW...

Deze was ik vergeten te posten.......

Het is Cat Pounce van Some Odd Girl.....
Ik heb hem gekleurd...nou ja....naar 1 van mijn 2 witte katten..... dus het is Asterix of Obelix...hahaha

Ik heb op de ogen dimensional magic gesmeerd, worden ze lekker glanzend van...

Dan zit er nog een leuke krab op, gekocht bij Ali Express . De kaartvorm zelf is een grote ticket, van Studio Light . Dubbel , zodat je er een kaart van kan maken . Ik heb er een lint doorheen getrokken , maar je kan natuurlijk veel erdoorheen doen, wat jij leuk vind . ...Hij is trouwens gemaakt van kraftpapier . Het zwart/gouden papier is van de Action , andere komt uit mijn ( eigenlijk) veel te grote collectie .




Zo, een snel berichtje van mij,
 tot de volgende keer......groetjes 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten