woensdag 22 augustus 2018

EEN PAAR KAARTJES......


Hallo allemaal....het is even geleden ( zowat een maand!! ) dat ik wat geplaatst heb. Vandaar een paar kaartjes.....


Ze zijn allemaal van Some Odd Girl , dat is eigenlijk het enige wat ik nog inkleur...kan er niks aan doen...ze zijn zò leuk !

Deze is gemaakt met Party Crab , heb op de ballonnen dimansional magic van Mod Podge gedaan, zo glimmen ze lekker . Is ook leuk op brillen...of spiegels( dat wil zeggen; een stempel van..) .




Deze kaart hieronder noemen ze een magical slider card....ik ga niet uitleggen hoe je dat doet...op You Tube staan zòveel filmpjes....

Maar leuk is ie wel hè? Ik heb er Genie Kody  voor gebruikt . Pastte er precies bij vond ik .


Deze kaart ( dwz afbeelding) ...nee....de hele kaart.... vind ik zòò tof geworden ! 
Het is Leaf rider Toby , ik heb rondom wat streepjes getrokken , zo lijkt het net of die beweegt...toch?  Hihi, vind ik wel...
Wat groen erbij in de vorm van bomen en blaadjes ( gevouwen in dezelfde vorm als waar hij op zit) en het past er precies bij ! Om hem wat stoerder te maken heb ik er een paar raderen bij geplakt. Nog zo'n leuke zilverkleurige clip erbij.....



Deze heb ik gemaakt voor Kimyaverpakkingen ...voor een challenge . Er op zit een kleine tag met I heart u Gwen , wel verkleind , anders paste ze niet..hihi
De tekst is van Taylored Expressions , in de afprijs gekocht bij Doe@ding. En die ontzettend gave kreeftjes zijn van Ali express . O ja , het zit trouwens allemaal op een zwart label  .



Dit kaartje / label ( ook zwart trouwens) is voor diezelfde challenge gemaakt...
Hiet heb ik Sea Song Mae voor gebruikt . De groenige doily is van Ali en het anker is van Marianne .




En nog èèn voor de challenge..... dit keer met Puffer Cone Mermaid ..
En hoe vinden jullie die geweldige woordjes / kleine zinnetjes van Tim Holtz ??? Ik ben er echt verliefd op...


Nou , dit waren er dus weer een paar , ik moet er echt aan denken soms om wat op m,n blog te zetten... ben vaak zo druk met teveel . Is vast herkenbaar voor de meeste.....

De groetjes van mij , en tot gauw..






Geen opmerkingen:

Een reactie posten