donderdag 14 maart 2019

SHINE BRIGHTLY


Hallo allemaal , 

Hier weer een kaartje van mij...met ( natuurlijk) een Some Odd Girl  plaatje er op . 
Hoe leuk is deze?? Ze heet Pisces ( vissen) , komt omdat dat het sterrenbeeld is van deze maand , Maart. En toen ze in de webshop kwam moest ik haar gelijk hebben ! Èn inkleuren...Je kan haar er trouwens gratis afhalen deze maand ( maart dus) , onder èèn voorwaarde...dat je er ook eentje (meerdere mag altijd ;) ) koopt...afgesproken? lol




Ik heb ze weer ingekleurd met Distress inkt van Tim Holtz....dat blijft toch wel m,n favoriete medium...alhoewel...pas ook eentje gekleurd op kraft , met m,n potloden...òòk wel weer leuk om te doen . Maar goed , terug naar deze kaart.....ik heb die gave mal van DDBD gebruikt , toch ook wel m,n favorietje . Ik heb een stukje designpapier van Studio Light gebruikt want daar stond nog net zo'n leuke afbeelding op die passend was bij haar . Daarachter heb ik een kantje geplakt . Dan nog wat "zeewier'' erbij geplakt (stansje van Joy , bruine serie ) , zo'n leuke tekst weer van Tim Holtz ( waar ik glaze op heb gedaan, gaat ie zo lekker van shinen...) 

Dan nog een stukje kraftslinger waar ik een woordje op heb gedaan , komt van een rolletje washitape , van Studio Light en gekregen van m,n vriendin Christa....lief hè ?

Dan nog die waterdruppels....weet je wat dat eigenlijk zijn? Van die lade / deur-stoppertjes...dat je deur of lade niet zo'n lawaai maakt als die dicht gaat....nou , dat soort dingetjes dus . Zijn precies druppeltjes toch? 
Dan hier en daar nog wat bling bling en een leuk glans strikje .

Ik vind hem heel leuk geworden , ik hoop jullie ook .
En...er reageren er niet veel op mijn blog , maar voor diegene die reageert....dank je wel ! Ik vind het leuk...





Tot een volgende keer en de groetjes van mij....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten