donderdag 21 maart 2019

LET LIFE SURPRISE YOU....

Hallo allemaal, hier ben ik weer met een blogpost van mijn hand .

Iedereen heeft wel papieren zakjes in huis.....en misschien ook wel van plastik . Ik dus ook..
dus ik heb dit keer met plastik zakjes een album gemaakt . En heb ik het o zo mooie papier gebruikt van Prima Marketing ... Rose Quarts....het is al een wat oudere lijn maar hij blijft mooi ! 
Zo zitten er in dat blok ook teksten...en die kan je dus heel mooi op een kaart of voorkant van een album plakken . Zo zitten er ook wat zwarte mini labeltjes , een kraftrietje met stip  kaasdoek  witte  slingerklein kraft label , mooie stans (framboosblad ) en wat zwarte pailletjes . o ja , en een roos van rozenband . Het album sluit met een stuk zwart shiny lint . 



Ik heb twee stukken zwart cardstock aan elkaar geplakt zodat de kaft precies zou passen . Hij is langwerpig, het album, ik vind het een erg mooie maat .
Èn dus dit keer niet vergeten om het lint èèrst op te plakken en dàn het papier...hahaha .




De achterkant...toch ook wel een beetje versierd...mag je niet vergeten hoor!!
Er zit ..natuurlijk.. een Handmade sticker op .



Hier zie je goed dat de ' bladzijdes' van plastik zijn.



Op de binnenkant van de kaft ( voorkant) heb ik een pocket gemaakt waar ook weer een aantal kaartjes in zitten. Welke ook zo meteen op de kaart zit .



Hier dan de eerste kaart .Ik heb op de achterkant een rond zwart geschulpt label geplakt , zodat je hem er makkelijk uit kan pakken . Hieraan een stukje zwart shiny organza, vastgezet met een stukje touw 



Ik vind dat er hele mooie tekstkaartjes in dit papierblok zitten.....


Bij deze heb ik de tekstreepjes er nòg een keer opgeplakt...krijgt ie net iets meer diepte .


En de laatste.....


Hier heb ik op de bloemen ( uit de bruine lijn van Joy ) een zwart pailletje geplakt, zo lijkt ze meer op die bloem uit het designpapier.



Op alle kaarten zit ook een strikje .

 

En op iedere kaart, èn de voorkant van dit album, zit een stukje wit metaal lint  .



En ook op iedere kaart ( èn ook op de voorkant) zit een stukje grijs lint  .



Dit was mijn album voor jullie, ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren .

De groetjes van mij...


1 opmerking:

  1. Hoi Martine ,
    Wat gaaf gedaan ziet er super uit

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen